Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

JakobRo

Maar eens even opnieuw voorstellen. Ik heet Jakob en ben hier al eerder lid geweest. Na een tijdje lid af te zijn geweest begon ik SO toch te missen. Ik schrijf ( dat probeer ik tenminste) gedichten en korte verhalen. Ik heb in eigen beheer en via POD een vijftal bundels uitgegeven, heb 3 gedichtenbundels en een verhalenbundel als e-book en her en der gepubliceerd. Mijn schrijfsels hebben, zo heb ik mij laten vertellen, een duidelijke eigen stijl maar ik heb nog veel te leren vind ik. Vandaar ook mijn terugkeer hier. Ik ben (tot op heden) niet iemand die snel of vaak reageert op alles dat ik hier tegen kom (ik durf vaak niet altijd even goed) maar lees me ongans. En zo pik ik een en ander op want er is veel te leren hier! Verder heb ik een aantal korte schrijfcursussen gevolgd en ben van plan om er nog wel een paar te gaan doen maar het schrijven zelf heeft prioriteit. Ik schrijf dan ook elke dag minstens een gedicht of minimaal 100 woorden voor een kort verhaaltje. Hier laat ik het maar even bij...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjors, Ja "vroeger" heette ik hier ook JakobRo. Vroeger is overigens niet heel lang geleden. Werd twee jaar terug lid, ben ook pluslid geweest en een maand of 7, 8 geleden weggegaan. Maar kan toch niet zonder SO.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi jakobRo, Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ook ik ben niet altijd even spraakzaam. Maar ik vind het heel fijn dat je hier alle hulp krijgt van de mede SO-ers. En tijdens het lezen van dit forum kom je idd allerlei tips, trucs of gewoon grappige dingen tegen. Succes en tot horens. Groet Menno.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug, JakobRo. Hoop dat je het toch aandurft eens iets te plaatsen bij proeflezen. Het is heel leerzaam.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ludo Inderdaad Ludo, zeer aangenaam @ Menno Bandini Dat is ook precies waarom ik weer terug ben. @ Claudia Dat zal ik zeker af en toe doen want dat is inderdaad heel leerzaam. @ Anoukplant Ha, het SO virus heeft al toegeslagen hoor, vandaar mijn terugkeer. Dat dit virus maar hard mag toeslaan ;-)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, JakobRo. Iedere dag een gedicht... daar droom ik alleen maar van..... Kortom, ik kan ook nog iets leren van jou :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
JakoRo, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@wauws dank je @tantebetje haha, jij iets leren van mij? Da's nieuw voor mij ;-) Maar ja elke dag schrijf ik een gedicht of iets anders en soms zo bedroevend slecht dat ik het weggooi. Maar meestal laat ik ze liggen en herlees ze later en maak aanpassingen. Nog weer later laat ik ze aan anderen lezen en maak eventueel verdere aanpassingen. Maar ik ben inderdaad dagelijks bezig met schrijven. Dank in elk geval voor je welkom. @fellowship Boarding now! Fly me! @ allen: sorry voor de late reactie maar ik ben net terug van een inspirerende fietsvakantie door Nederland