Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Rutgerw herintroduceert zich

In reactie op het topic van Bob b en de ier geplaatste berichten die ik via google kon vinden heb ik Dries gevraagd mijn gebruikersnaam te veranderen. Vanaf nu heet ik RutgerW. Niet omdat jullie mijn achternaam niet mogen weten, maar omdat ik het onplezierig vind dat (bijvoorbeeld een potentiële werkgever) via google op mijn schrijf activiteiten terecht komt. Ik kan iedereen aanraden om zichzelf een keer te googlen hoe doe je dat? voor tussen '' je voor en achternaam in op google. Ik verbaasde me zelf over de resultaten. Een fijne voortzetting van onze gezamenlijke forumtijd gewenst!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Succes met je nieuwe of echte naam. Ik zal me gelijk voorstellen. Ik ben Menno Bandini. Helemaal nieuw en totaal niet te vinden op google, tenminste niet onder deze achternaam. Verstandig hoor, dat stukje over je werkgever. Dat is idd zo, een kennis van mij is HR Manager (P&O) en zo werkt het echt. Hyves, google, facebook etc. Toch even kijken. Groet Menno.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik blij dat mijn naam al vergeven was haha. Ben gelukkig al mijn halve leven werkzaam bij dezelfde werkgever. Welkom weer!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom als RutgerW, Rutger :) Ik dacht dat het w-gedeelte van je vorige naam iets was wat je leuk vondt.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan me best voorstellen dat iemand zijn/haar schrijfactiviteiten liever anoniem houdt. Daar kunnen allerlei goede redenen voor zijn. Ik heb een iets ander uitgangspunt. Ik ben me er volledig van bewust dat alles wat ik op een open forum plaats door eenieder gelezen kan worden. Ik probeer er dan ook altijd voor te zorgen dat ik alleen denkbeelden, meningen etc post waarvan iedereen kennis mag nemen en waarmee ik niemand nodeloos kwets. Ik heb best eens op google geneusd en heel wat over mezelf gevonden. Wat mij betreft zit er niets tussen dat niet wereldwijd bekend mag worden. En met dat laatste zal het voorlopig zo'n vaart bniet lopen! 8)