Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verschillende genres in één boekje?

Als beginner en totale leek heb ik de volgende vraag. Worden er ooit boeken uitgegeven waarin verschillende genres worden gebruikt? Bijvoorbeeld poëzie, en proza? Heeft iemand een voorbeeld van zo'n boek? (ik was nooit een leesfanaat)

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wil V, Het is in mijn ogen echt verfrissend om een boek te lezen waar je als lezer steeds moet schakelen. Eerst lees je twee verhalen, dan 3 gedichten, dan een theaterstuk, dan een mooie tekening, dan weer een verhaal gevolgd door een gedicht, enzovoort. Je kan zoveel doen op dat gebied. En dat er geen markt voor is... als jij blij bent met de creatie van zo'n boek dan heb jij je winst al binnen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, ik was niet ontmoedigd door je! Ik weet dat je intentie goed is. En jouw realiteitszin houdt me op aarde. Griseo, ik kan me vinden in jouw opmerkingen. Heel goed zelfs!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eureka! Liggen in het gras, van Toon Hermans is een boekje met gedichtjes, verhalen, en overpeinzingen. Het kan, het mag, en ach, als ik het aan de straatstenen niet kwijt kan, zal de haard er wel goed op branden... Snel nietjes gaan halen. :)