Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

stapelgedicht

Dit is volgens mij een dichtvorm waar iedereen aan mee kan doen. Het was, heb ik gelezen, een rage in Amerika in de jaren 1990. Het gaat zo: je pakt een paar boeken en die leg je op elkaar. De titels vormen samen een gedicht. Je zou dan bijvoorbeeld kunnen krijgen: Komt een vrouw bij de dokter Oorlog en vrede In de ban van de Ring Maar het hoeven geen literaire titels te zijn en ze hoeven ook niet uit je eigen boekenkast te komen. Dit zou dus ook kunnen: 250 gouden verzekeringstips Alles over snoeien Of: Ja kun je krijgen Kreukherstellend Tuinieren van maand tot maand Als ik nee zeg voel ik me schuldig Jullie weten vast nog veel mooiere te verzinnen. Ik ben benieuwd!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De nieuwe ijstijd Gejaagd door de wind Ridder zonder vrees of blaam Donald is het helemaal! :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iis het ook :nod: Een schot voor open doel! De vloek van het goud De onoverwinnelijke oom Dagobert

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De hobbit Woeste hoogten Vol gas Dit is best leuk om te doen :P Bij de voorgaande posts komen er echt grappige/mooie dingen uit!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De loteling Baas Gansendonck Blinde Rosa Een o te veel De arme bedelman

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoop voor de toekomst De paardenfluisteraar De paardenheuvel Luipaaardspoor Walvisbaai

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De stijl van de leider Machtsmiddel Springstof

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De verbeelding van het denken Broken Music Zwerfsportgids Vijfentwintig jaar later Over leven en schrijven

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het land van Dutroux Taal zonder mij Donderdagmiddag halfvier De laatste keer Alle verhalen Een aangename verpozing De gedichten

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De stam van de Holebeer. De vallei van de paarden. De mammoetjagers. Het dal der beloften. Een vuurplaats in steen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Verboden te lezen Drift Brandende ogen

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stad van dromen Een zomer vol liefde Kolonie van onvervulde dromen Bestemming Botany Bay Louisiana Anne Blanche Het lot van de familie Meijer Allemaal dikkertjes :D

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ FS, je lijkt wel erg van "De ondraaglijke lichtheid van het bestaan" te houden :) Heb je "Om jou, mijn lief, om jou" ook in je boekenkast staan? De God van kleine dingen De reis van Theo De dood in doordrukstrip

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ FS, je lijkt wel erg van "De ondraaglijke lichtheid van het bestaan" te houden :) Heb je "Om jou, mijn lief, om jou" ook in je boekenkast staan?
Nee en nee, maar ik vind het wel schitterende titels. Heb jij "Om jou, mijn lief, om jou" in de kast staan?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om jou, mijn lief, om jou Als het leven pijn doet Zo ben je op je best
Mooi! Er spreekt heel veel liefde en kracht uit.