Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom allemaal

Nou ben ik zo brutaal om gewoon te proberen hier een 1e onderwerp te starten. Dus welkom forummers in deze salon. Ik ben Raven Dice en al een tijdje een roodleren poefje (die status heb ik opgebouwd op het oude forum van ClubSchrijven). Geen idee of ik hier ook een poefje blijf, maar dat merk ik dan vanzelf wel. Wie volgt? Groet, Raven.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dom zeg, zet hij mijn onderschrift boven in het bericht. Zucht... Moet ik alles weer opnieuw leren?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat wat het onderschrift hoort te zijn staat dus tussen haakjes en p automatisch boven in het antwoord. Hoort dat zo Dries? Je kunt er dus wel wat boven typen (ja, ja ik leer snel) maar het blijft raar. Kijk nu komt het eronder, maar niet als onderschrift gescheiden met een lijntje.

Mijn nieuwe kinderwebsite is online!!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

Ik geloof dat we nog hééééél wat moeten leren! Dacht ik al zo'n eind op weg te zijn!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja de schommelstoel kan ook weer op zijn plek. Waar ben ik, haaaaaalllloooooo.

Wie schrijft die blijft.....altijd!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, enigszins teleurgesteld, maar toch het is er. Ik houd me in bedwang omdat er nog veel zal zou kan mag veranderen aan de layout, en zo. En ik groet en wijd deze nieuwe plek in met een glas koud tintelend gerstenat met triple werking. Hik.

Een schrijfblok genaamd
'Blognote'

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

God, wat ben ik blij dat ik jullie allemaal weer zie! :)) Maar wennen is het wel, hè? Het stinkt hier nog naar verf!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

Waarom zie ik mijn dag en nacht en zon en regen weer dubbel?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom allen! Leuk om jullie hier weer te zien. Ik heb de nieuwe salon ook gevonden, maar ik snap er nog niet veel van. Zijn er nu al nieuwe rubrieken (zo ja, waar?) of komen die nog? En kun je nog schrijven op het oude forum of heeft dat geen zin meer? Gaat dat forum dicht, verdwijnt het volkomen? Wie het weet mag het zeggen!

Ik schrijf, dus ik ben.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou daar zijn we dan op het nieuwe 'forum'. Dat het hier maar net zo gezellig mag worden! (Dat met titel snap ik nog niet zo en ik kan niet eens een blozend snoetje neerzetten)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal, gezellig, zo veel bekende gezichten! 't Is nog wel wennen hoor, beetje onoverzichtelijk nog, zo met alles onder elkaar (of licht dat aan mijn Mac?) Maar gelukkig: het werkt!

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

Goeimorgen allemaal. Het is inderdaad even wennen, maar het ziet er allemaal goed uit. En zelfs ik heb dit hele boeltje kunnen vinden, dus dat zegt wel wat! Ik hoop dat het hier net zo gezellig en leerzaam gaat worden (in die volgorde!) als op ons oude stekkie. Laat de koffiekan maar rondgaan!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps! Wennen! Hopelijk is het straks net zo gewoon als ons oude forum. Er is nog veel te doen voor Dries qua opmaak enzo, zie ik. Er vallen regels & letters buiten en ook de Avatars zijn niet te zien. Maar dat komt allemaal wel goed, Dries kennende. p.s. Waar zijn de smilies gebleven???? ;-)

'Als je begrijpt wat ik bedoel'
(Marten Toonder)

Lid sinds

18 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hallo, ik heb het gevonden. De verhuiswagen staat eindelijk voor. Nu gauw mijn spullen uitpakken, maar eerst KOFFIE. Ik zie dat jullie er ook al zijn. Het zal wel erg wennen worden maar misschien komt het ooit wel goed. groet, Enn@

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
------------------------------------------------------------------- Ach Enna, ook van harte welkom! En een hele goeie vriendin van me zei ooit: "Alles went, zelfs een vent!"

Bij dag en nacht, bij zon en regen
kom je leuke dingen tegen.
(Dr Seuss)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nieuwe Website! Laat ik nu zo flexibel als een loden deur zijn! Effe wennen, maar toch leuk.

'Wie niet waagt blijft maagd! (uit Eekhoorntje... 1999)