17 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

#574 - Rouw

7 September 2025 - 17:16

Rouw

IIk weet het, mijn lief, je bent daar niet                                                                                                      tussen het gras van de weide.
Toch sta ik hier met een pot chrysanten,                                                                                                    omdat ik je even groeten wou.

Ik weet nog, mijn lief, hoe het was,                                                                                                                  de wind speelde met je as                                                                                                                              n en voerde je tot hoog in de bomen.

Soms denk, in een stil moment                                                                                                                      dat ik je voel,                                                                                                                                                   dat je dicht bij me bent                                                                                                                                       Maar ach, het zijn maar dromen.

Straks thuis, zal ik deemoedig knielen                                                                                                              voor jou en alle zielen.                                                                                                                                  Nu, mijn lief, reik ik je deze pot chrysanten                                                                                             

omdat ik nog altijd van je hou!