1 maand 1 week

Rol

• Gewone gebruiker

#558 Sim-0-N.E. versie 3.0

18 mei 2025 - 21:53

Sim-0- N.E. - nu te koop: versie 3.0.  

Wegens succes opnieuw op de markt. Deze versie heeft een paar nieuwe features en een aantal bugs van de 2.0 versie hebben we kunnen oplossen. Deze wil je echt hebben!

Sim-0-N.E. helpt je met de praktische zaken. Zij helpt je met de was, koken en schoonmaken. Ook brengt ze eten en drinken naar je toe, wanneer je maar wilt. Stel je eens voor: je wordt ’s ochtends wakker en kan nog even in bed blijven liggen, want je koffie wordt naar je toegebracht en daarna ligt je kleding ook al klaar.

Tegen Sim-0-N.E. kan je al je verhalen kwijt, want ze luistert aandachtig naar je, stelt vragen en helpt je verder te komen in je denkproces. Versie 2.0 had moeite met het maken van keuzes, maar na een update is Sim-0-N.E. daar een stuk beter in geworden.

Een bug die nog niet helemaal is opgelost is de chaotische kant van Sim-0-N.E. Het kan zijn dat voorwerpen die Sim-0-N.E. vast heeft terecht komen op plekken waar ze niet horen. Zo komt het voor dat een telefoon in de kledingkast terecht komt, of sleutels in de koelkast. Hier is nog ruimte voor verbetering.

Sim-0-N.E. is geprogrammeerd in twee talen: het Gooisch en het Brabants.

Wacht niet te lang, want voor je het weet, ben je te laat.

Gi

8 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 10:26

Zolang mijn schoenen niet in de vaatwasser belanden en de koffie drinkbaar is, mag je blijven. Vermakelijk, dit stukje.
Sam-My-T-W.O.versie 01.

4 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 12:31

Wat een originele invulling van de opdracht. Goed geschreven en erg geestig. Vooral de zin "Wegens succes opnieuw op de markt." is grappig, maar tegelijkertijd zo schrijnend. Prachtig.

6 jaar 1 maand

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 14:58

Hoi Simone, leuk gedaan. Originele invulling. Graag gelezen.

Drie keer "want" in de tekst. Dit kun je alle keren weglaten. 

13 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 17:23

Dag Simone,

Leuke invulling. 
Ik ben wel bang dat een aantal potentiële geïnteresseerden afhaakt vanwege de eigen keuzes die de nieuwe versie van Sim-0-N.E. nu maakt. Maar goed dat het duidelijk wordt meegedeeld. Dat voorkomt klachten en juridische procedures ;-).
Graag gelezen. 
(Ik mis wel een beetje de totale omschrijving van het pakket aan diensten dat deze versie biedt, maar de woordenlimiet biedt daar ook geen gelegenheid toe. Is de handleiding ergens te downloaden?)

2 maanden 3 weken

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 17:26

Grappig, origineel en vlot geschreven.

Een klein schoonheids foutje is misschien:

> Een bug die nog niet helemaal is opgelost is ...

Dat is een beetje een breuk met de rest van de stijl (het klinkt als een advertentie, maar daarin praten ze meestal niet over bugs). Mogelijk zou deze advertentie voor een speciale aanbieding kunnen zijn, met korting vanwege die bug. Dan is dit een showmodel of een beta versie.

Bijvoorbeeld 

'Dit is een eenmalige aanbieding vanwege een bug die nog niet helemaal is opgelost...'

2 maanden 3 weken

Rol

• Gewone gebruiker
19 mei 2025 - 17:39

Je kun eventueel ook met de stijl van de opmaak spelen zoals:

- Tegen Sɪᴍ-0-ɴ.ᴇ. kan je al je verhalen kwijt

- Tegen 🇸​​​​​🇮​​​​​🇲​​​​​-0-🇳​​​​​.🇪​​​​​. kan je al je verhalen kwijt

- Tegen S͛iͥmͫ-̄0-̄N.Eͤ. kan je al je verhalen kwijt

(Achteraf misschien toch niet zo netjes. De reden dat ik er aan dacht is omdat ik die punten in de n.e. afkorting soms verwarrend vond.)