#558 Geile doos in aanbieding
Als liefhebber van Tindersticks bied ik mij aan. In deze geile doos waar je nu naar zit te kijken, zie je nu mijn goddelijk lijf, onbewerkt en live. Ik ben niet tiktok noch likeable. Ik schrijf jou naar de zevende hemel met hoofdletters. Samen zijn we ondeugend, opgeteld aandoenlijk. Mijn fetisj dat ben jij. Voor jou schrijf ik mijn handen stijf. Onbegrensd mijn grenzen, dieper dan diep mijn dalen. Tot grote hoogte wil ik stijgen met jou. In boekvorm, romantisch, dichterlijk. Letters vreten, samen op de bank, gedrenkt in witte chocoladesaus. Woorden breien, zinnen vlechten, zijn mijn grote hobby's. Laat in de nacht samen met jou heerlijk tekst bedrijven, in alle standjes tot aan pagina soixante-neuf.
In de morgen geen chagrijn maar heerlijk chatrijmen, met een glas vol uitgeperste gedichten en haiku's op de boterham. En ja, sorry. Ik heb natuurlijk ook nog wat mindere trekjes. Zo stink ik soms naar inkt en gum en laat ook wel scheetjes, sonnet zelfs nog. Want dit schrijven maakt best zenuwachtig. Word jij mijn schrijfmaatje voor de eeuwigheid? Mail, schrijf, bel, tiktok, chatgpt, zoom, team, linkedin, instagram, facebook, app of ... signal me! Kusje.
Rob prachtige beschrijving…
Rob prachtige beschrijving voor je zoektocht naar een 'erotisch' schrijfmaatje. Zit vast ergens verborgen in het grenzeloze internetheelal. Graag gelezen.
Marc: Heel leuk, deze…
Marc: Heel leuk, deze. Speelse verleidelijkheid wisselt af met poëtische grootspraak. Raak gekozen woorden brengen een associatie van beelden teweeg die je heimelijke potjes met meerdere dubbele bodems doen ontdekken. De aandacht die wordt besteed aan de ‘mindere puntjes’, verhoogt het leesplezier. Perfecte invulling van de opdracht, met verve nog wel.
Mili: Rob, ik val ogenblikkelijk voor deze oproep. Ik wil je, wil je mij ook?
Zodat je weet dat alleen ik jouw muze kan zijn, volgen hier enige regels ter introductie van mijn hand:
De cabaretier en zijn prostitué lopen door Enschede. Hij ziet er wat gay uit en zij heeft acné.
‘Ik wil aardappelpuree en paté als diner,’ zegt de prostitué, ‘dat geeft me geen diarree.’
‘Maar ik zoek de zee, allez.’
‘Die vind je hier niet in Enschede.’
‘Toch heb ik heimwee naar de zee en er spijt van dat ik met je vree. Je snee is als een uitgehangen collier.’
‘You made my day. Tieft dan op uit mijn bedstee.’
Zij trekt haar pepperspray.
Een pygmee stopt in een Amerikaanse slee.
‘Tabé,’ roept ze naar de cabaretier.
(hobby’s/komma tussen twee werkwoorden/soixante-neuf)
Geen digitale, virtuele,…
Geen digitale, virtuele, ruimtelijke date voor mij Job ... puur en live ... en met een recente foto ... met een krant van vandaag erbij.
Dank Marc en Mili. Wat een…
Dank Marc en Mili. Wat een lof. Maar het was dan ook lekker outen en schrijven. Spiegeltaal. Heerlijk.
Mili ... tot op de centimeter fijntjes gedicht
Maar mis helaas je gezicht
Dus picture you to me
En maybe ga ik dan op mijn knie
Hoi Rob, knap gedaan. …
Hoi Rob, knap gedaan.
linkin --> LinkedIn
tiktok, instagram, facebook ---> dit zijn eigennamen en horen met een hoofdletter.
Dank. Het zijn werkwoorden …
Dank. Het zijn werkwoorden ... in dit schrijven ... 😉
Wat een sprankelend stuk! …
Wat een sprankelend stuk!
Het zindert van het begin tot het eind.
Ach ja, ontbijten met vers…
Ach ja, ontbijten met vers geperste perverse vers-van-de-persverzen, wie wil dat nou niet? En dan het liefst Perzische kwatrijnen. Geestig geschreven stuk.
@Mili: Hemelse goedheid! Knittelverzen vol schrikkelrijm, rijk rijm, bastaardrijm en rijmdwang! Wat doe je ons aan!
Fijn dat het zo overkomt Nel…
Fijn dat het zo overkomt Nel.
Vooruit dan Mus, voor jou speciaal in de ochtend veel chatrijm in de pers.
Leuk stukje!
Leuk stukje!
Meer moet dat niet zijn…
Dank. Meer moet dat niet zijn. Zeker voor dates. 😆 Al wordt het dan eerder stuk.
Je had me bij 'Geile doos'…
Je had me bij 'Geile doos' in de titel. Mag ik zeggen dat ik ietwat teleurgesteld achterbleef? :)
PS: bel, schrijf etc... ok maar chatgpt is (nog niet, duurt niet lang meer) nog geen werkwoord die in die lijst past. Je bent dus duidelijk je tijd voorop.
GG
Chatgpt is voor luie…
Chatgpt is voor luie communicatiekanten. Werkt nu al sterk in combinatie met dictafoon. Gewoon lui vanuit de bank dicteren aan chatgpt, met een kleine input een groot en romantisch resultaat. Die hoest dan spontaan een tekst op, sensueel en met een groot gevoel voor humor. Whatelse? Meteen doorsturen naar de gelukkige.