6 dagen

Rol

• Gewone gebruiker

#558 De eerste keer

13 mei 2025 - 22:07

Bio:

Ik ben Henk, 47 jaar. Tinder is nog helemaal nieuw voor mij. Drie jaar geleden ben ik gescheiden van Marije na een huwelijk van bijna twintig jaar. Zomaar verlaten. Met de noorderzon vertrokken. Het laatste wat ik kreeg van haar waren de scheidingspapieren. Ik mocht alles hebben schreef ze. Geen uitleg, niks, nada, noppes. Sindsdien ben ik alleen. Ons huis was net klaar na een verbouwing van zeven jaar. Ik heb alles zo gelaten.

Ik omschrijf me als een gezellige, praatgrage kerel die veel aandacht besteed aan zijn uiterlijk. Dat wilde Marije ook graag. Ik sport graag zoals padel. Daar gaan best wel wat uurtjes in zitten. Verder drie keer week fitness in de avonduren en ik probeer twee keer per week te wielrennen. Marije en ik zaten samen op een wielrenclubje. Maar daar heb ik haar nooit meer gezien. Ik hou van een opgeruimd huis en ben een pietje precies. Ik heb naast al die hobby’s ook nog een veeleisende baan als administratief medewerker.

Echt slechte eigenschappen heb ik niet. Tenminste, dat heb ik nooit van haar gehoord.

Ben jij de vrouw die mij Marije kan doen vergeten? Swipe dan de goede kant op.

4 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
14 mei 2025 - 14:18

Marc: Bij deze weet ik niet goed wat ervan te denken. Op het eerste oog droog en serieus, en toch zit er een addertje, maar waar … Contrasteert het ‘pietje precies’ met ‘echt slechte eigenschappen heb ik niet’ of zoek ik er te veel achter? Hoe dan ook is het een rechttoe-rechtaan invulling van de opdracht, dus heb ik niets te mekkeren.

Mili: Het addertje van Marc is m.i. dat Henk een ongelooflijke zeikerd is met zijn Marije. Niets ergers dan een man die als eerste zijn ex aandraagt.

‘Zeven vette en zeven magere jaren, afwisselende perioden van voorspoed en tegenspoed’. Henks verbouwing heeft Marije de das omgedaan; een vrouw haat het schroefjes op de traptreden te zien en nog meer samen naar Ikea te gaan alwaar ze hem geheid op zijn muil wil slaan.

Pieter, een heerlijk sarcastisch stukje op de manier hoe het niet moet. Met talloze geestige voorbeelden. Neem alleen al die ‘veeleisende baan’. Of vijf avonden per week dat stomme gesport + padelgedoe.

Echt leuk dit.

(zet een komma tussen twee werkwoorden/besteedT/drie keer week > drie keer per week)

6 dagen

Rol

• Gewone gebruiker
15 mei 2025 - 9:43

@mili

Blij dat je het precies zo ziet. Henk is verbitterd omdat hij verlaten is door Marije en hij denkt dat hij geweldig is. De seintjes heeft hij gemist. Een bord voor zijn kop.

Bedankt voor je feedback

@Fief

het is maar beter als Henk geen relatie meer krijgt. Hij kan weinig mensen gelukkig maken ben ik bang. Hij is wel tevreden over zichzelf. Dat dan wel.