Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#514 Verward.

16 juli 2024 - 6:51

 

Schrijf opdracht #514

 

Verward

Daar ga ik weer, elke dag in een haven hetzelfde liedje, eigenlijk elke dag hetzelfde liedje.

Vroeger kreeg ik gewoon informatie die je nodig had, ik vroeg het gewoon, maar het lijkt wel of het steeds erger wordt.

Ik wil graag weten voor hoeveel mensen ik moet werken de volgende dag, maar nee hoor het lijkt wel of het heel erg moeilijk is het door te geven.

Ik kreeg ook best een hele poos geleden, het idee dat ze het niet leuk vonden als je het vroeg. Dat ze me een zeur vinden als ik er om vroeg, maar wat is er nu erg aan het beetje hoognodige informatie die ik nodig heb om mijn werk te doen.

Ik begrijp er echt niets van het lijkt of ze het geheim willen houden, maar wel verwachten een extra mond te vullen als ze familie of vrienden uitnodigen. Ik word echt wel een beetje erg moe daarvan. Als het opeens niet lukt dan is het hek van de dam, dan wordt er gejammerd en gekankerd.

Had je niet genoeg kunnen maken? Roepen ze dan! Nou best wel, als ik van tevoren weet waar ik aan toe ben dan is er niets aan de hand.

En weet je waar ik ook wel eens een beetje depri van word? Die oefeningen die je aan boord moet doen, echt best wel nodig dat begrijp ik volkomen.

Maar ik ik heb op deze boot met elke periode wel een keer naar hetzelfde verhaal zitten luisteren.

Brandoefeningen, man over boord, veiligheid oefeningen allemaal nodig echt, maar maak ze eens spannend, die brandoefeningen gaat wel, daar hebben ze nog wel wat fantasie in.

Maar met een veiligheid oefening werd ik even een beetje ziek van het antwoord van een vraag die ik ter voorbereiding aan een van mijn groep stelde!

Hij wist het niet of snapte het niet en het was de persoon in mijn groep die denkt dat hij het allemaal weet en dus daar geen bal van snapt.

Ik schrijf het hier niet op, want het is bedrijf info, niet handig het te vertellen.

Het gezeur ik raak er in de war van, heel vaak denk ik dat het aan mij ligt.

Is het zo?

Nou, dan wordt het eens tijd de knoop door te hakken en voorgoed naar huis te gaan, want leuk is het echt niet.

 

 

Lid sinds

4 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
16 juli 2024 - 10:57

Hoi rooijakkers,

Bedanktr voor je verhaal. Dit verhaal vind ik iets te verwarrend om er in betrokken te worden. Ik wil graag een meet verhalend aspect te lezen krijgen. Een duidelijk begin, midden en einde.