Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#493 - F.L.A.M.O.E.S.

 

Met graagte presenteren we u de Federatie van Literaire Auteurs Met Ongelofelijke Excentrieke Stijl

F.L.A.M.O.E.S. - Een Buitengewoon Partijprogramma:

1. Magische Pen Licenties: F.L.A.M.O.E.S. deelt licenties uit voor magische pennen die woorden kunnen laten zweven van de pagina, zich omvormen tot objecten of levende wezens, of zelfs het weer kunnen veranderen afhankelijk van de geschreven verhaallijn.

2. Interdimensionale Bibliotheken: Oprichting van bibliotheken die toegang bieden tot werk uit het oeuvre van F.L.A.M.O.E.S. partijleden, waardoor lezers letterlijk in de verhalen kunnen stappen en avonturen beleven in alternatieve realiteiten.

3. Verplichte Fantasie Vrijdagen: Een wekelijkse nationale feestdag waarbij alle burgers verplicht worden om zich te verkleden als personages uit hun favoriete F.L.A.M.O.E.S.-verhalen, met grootschalige rollenspellen.

4. De Creatie van de Ultieme Metafoor Machine: Een apparaat dat in staat is om elke geschreven metafoor of vergelijking om te zetten in een fysieke manifestatie, waardoor de literaire F.L.A.M.O.E.S.-figuren de wereld zullen verrijken.

5. Oprichting van Eeuwige Inspiratie Eilanden: Het creëren van afgelegen eilanden, elk ontworpen rond een specifiek literair F.L.A.M.O.E.S.-verhaal, waar aspirant-schrijvers onbeperkt kunnen verblijven om te werken aan hun volgende meesterwerk, omringd door onuitputtelijke bronnen van inspiratie.

F.L.A.M.O.E.S.: Waar de pen machtiger is dan de poes!

 

 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marc-Hostwriters:

F.L.A.M.O.E.S. is niet enkel een oproep voor de vrijheid voor de auteur, maar ook en vooral een ongebreidelde ode aan de vrijheid van de fantasie. Het pikante acroniem vangt gelijk je aandacht en je verwacht je aan een opeenvolging van baldadige provocaties, maar kijk, dan neemt de auteur je mee op een onbelemmerde reis doorheen zijn vruchtbare fantasie. Knap hoor. Meerdere keren gelezen, Ik denk dat ik het ga inkaderen.

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mili - Hostwriters

 

Tony, jij stuk ondeugd. Ongeacht de opdracht weet jij sensueel suggestief te schrijven. Je bent een recalcitrant, een non-conformist, een losgeslagen schrijver, wars van enige conventie die men je zou willen opleggen. Ook een heerlijke fantast, je tekst zo doornemend. Bravissimo.

 

 

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marc, heb jij nog enkele reservekadertjes liggen, ik wil er ook een.
Mili, je hebt gelijk. Den Tony wordt stouter met de dag. Ik voel wel iets voor zijn federasieke en droom al van die inspiratie-eilanden. 

Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tony, wat een vuilbekkerij in die partij. En dan die naam, het lijkt wel erg op: wij slaan die flamands tot moes. Oh, neen, sorry, ik heb het woord opgezocht. Op de jaarlijkse ledendag in een of ander Plopsaland worden er vast sneetjes brood met pruimenconfituur of mirabellengelei opgediend. 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat een kutpartij!

Nee hoor, ik heb erg genoten van je schrijfsel. Wel lijdt het ernstig aan de Engelse ziekte. Het verbaast mij dat IU niet ingegrepen heeft.

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Wel lijdt het ernstig aan de Engelse ziekte.

Overdrijven is een kunst, Musonius. Ik kan geen ongeoorloofd spatiegebruik ontdekken. Waar heb jij de onnodige spatie gezien? 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Magische Pen Licentie
  • Verplichte Fantasie Vrijdagen
  • Ultieme Metafoor Machine
  • Eeuwige Inspiratie Eilanden

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoort dat niet bij een 'Ongelofelijke Excentrieke Stijl.' ?

en het zijn Vrij-dagen natuurlijk..
 

Bedankt allen (@marc, @mili, @gi, @fief,@schmet, @mus, @kruid!)

 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoort dat niet bij een 'Ongelofelijke Excentrieke Stijl.' ?

Moet het niet 'Ongelofelijk Excentrieke Stijl' zijn?

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Juist, ofwel een komma, ofwel ongelofelijk, maar het is zo ongelofelijk dat zelfs de IU (en anderen) het niet opmerken!