Lid sinds

1 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#472 Van het een...

 

 

Het feest is al in volle gang als ik binnenkom in mijn geleende outfit, een weinig verhullende donkere jurk. Dansende lichamen cirkelen om me heen en proberen boven de dreunende bassen uit te zingen. Aan de plafonds draaien discoballen en werpen hun schijnsel tot in de verre hoeken van de zaal. Ik wring me door de massa heen in een poging mijn vriendinnen te vinden als ik opeens een hand op mijn schouder voel.
'Je bent er, 'roept Claudia uit.'Wat zie je er geweldig uit,joh. '
Penny knikt tevreden.'Volkomen feestwaardig. '
We gaan naar de bar en laten onze glazen volschenken. Lachend zoeken we een plekje om te gaan zitten. De drank laat een warmte achter in mijn maag en geeft me een gevoel dat zowel prettig opwindend als loom is.
'Wauw...daar zit een lekker stuk, 'roept Claudia uit.'Om op te vreten. '
Ze zwaait en een donkere man met een perfect wit gebit zwaait terug. Hij staat op en komt dansend op ons af.
'Hebben jullie het een beetje naar je zin hier? '
'Ik vind het geweldig, 'kirt Claudia.'Laten we gaan dansen. '
Hij trekt Claudia, die klein en mollig is in zijn armen en neemt haar mee de dansvloer op.
'Zullen we ook gaan dansen, 'vraag ik Penny maar die hangt half over de bank heen met haar ogen dicht.
'Je vriendin lijkt me een beetje van de wereld,' klinkt een stem achter mij.Snel draai ik me om. Hij is lang, knap en heeft blond haar. Hij ziet mijn lege bekertje.
'Zo terug. '
Hij geeft me een beker met een donkerrode drank die een kriebelend gevoel in mijn keel achter laat en me in vuur en vlam zet. Claudia knipoogt naar me als we de dansvloer opgaan.
Hij drukt zijn lippen op me, kust en drukt me stevig tegen zich aan. Het voelt goed hem tegen me aan te voelen.De zaal draait om ons heen en het lijkt alsof ik van de grond kom. We dansen en dansen en onze lichamen smelten samen. Mijn lichaam is niet meer van mij. We zoenen en  handen verkennen onze lichamen.
'Ga mee naar buiten, 'roept hij.
De koude wind koelt mijn lichaam af maar van binnen brandt een vuur in mij.
Hij laat me pas los als we op het grasveld liggen en hij mijn jurk omhoog trekt.
Een paar maanden later haal ik net op tijd het toilet. Mijn maag trekt zich krampachtig samen tot hij leeg is. Als ik steunend omhoog kom kijk ik in de spiegel.
'Dit was niet de bedoeling, ' huil ik.

 

 

 

 

Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tja, een drankje en een dansje en dan een wondertje. (of toch niet) Tenminste had hij een goed gebit!

Kijk je nog even de spaties en wat komma's na?

GG!