Lid sinds

10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kunst

 

Kunst… bij het woord kunst denk ik aan creatieve bezigheid en mooie werkstukken. Kunst is een breed onderwerp je hebt abstracte kunst, maar ook Pop-Art.  of heel beroemde kunst zoals de Mona Lisa of een van de werken van Picasso. Je kunt kunst op verschillende manieren maken. zoals met dingen die normaal in de vuilbak beland, maar je kunt ook kunst maken met een potlood of penseel. En wat je ook kunst noemt is schrijven. schrijven is ook een onderdeel van schrijven net zoals schilderen of tekenen of Papiermache. Er zijn teveel kunst vormen om op te noemen. ik ben graag met tekenen of schrijven of schilderen bezig. Ja kunst is zeer interessant en ook vooral leerrijk. Want zo leer je bijvoorbeeld een goede tekst te maken als je creatief bezig bent met woorden of als je nog een peuter of kleuter bent leer je kunst te maken door met kleuren te werken en zo leer je in een keer twee dingen niet alleen leer je dat je kunst maakt maar je leert de kleuren ook of vormen kun je ook leren met kunst. Ja ja kunst is leerrijker dan dat mensen denken. Want voor sommige mensen is kunst maar rommel of iets dat niet relevant is in je leven, maar eigenlijk leert iedereen een beetje bij bij de start van hun carrière. Door kunst te maken in de peuterklas en dat is eigenlijk wel echte kunst. Het is ook zeer rustgevend en stressverlagend. want door je gedachten te verzetten en je te focussen op wat je maakt denk je niet meer aan die problemen of zaken waar je mee bezig was voor je aan kunst begon. Kunst is een groot woord met een waaier aan keuze welke richting je wilt opgaan, en daarom zeg ik leve de mooie kunst.

 

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Shirley, welkom op het forum. Het is altijd leuk nieuwe namen te zien.

Ik weet niet bij welke opdracht dit verhaal bij hoort, maar in ieder geval niet bij de opdracht van deze week. Handig is om het nummer van de opdracht voor de titel te zetten. 

De tekst is meer een verhandeling dan een verhaal, een uiteenzetting over wat kunst voor jou is. Misschien kun je je verhaal opdelen in alinea's en enkele zinnen op een nieuwe regel beginnen. Nu is alles achter elkaar door geschreven en dat leest niet fijn. Daarnaast struikel ik over de hoeveelheid "kunst" in de tekst.

De tekst verdient ook de nodige aandacht wat interpunctie en grammatica betreft. Dat zou je tekst ook een stuk leesbaarder maken. Kijk voor de aardigheid eens bij de andere verhalen. Daar leer je ook veel van.

Misschien kun je morgen een nieuwe start maken met een verhaal naar aanleiding van de nieuwe opdracht.