Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#443 Politiek incorrecte fantasieën

Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen seksuele fantasieën. Zolang als deze niet tot lichamelijke dan wel psychologische schade leiden bij de bedpartner, zou de boze woke buitenwereld hier niet over mogen oordelen.

Terwijl je je uitkleed, zet ik R Kelly nog wat harder. 
'Dat kan best sneller,' zeg ik, hoewel het tempo waar je het mee doet al indrukwekkend te noemen is. Als een bezetene ontdoe je je van je zalmroze lingerie. In marathontempo, maar wel met een zeker bewustzijn. Wanneer je naakt voor me staat lijkt je ademhaling rustiger te worden. Je bent iemand die zich nooit gegeneerd heeft voor haar naakte lichaam. Bijna verveeld kijk je me aan, alsof de show met dit voorspel al over is. Met speelse kracht duw ik je op het waterbed. Terwijl je klaar ligt om vernederd te worden, schud je lichtelijk het hoofd. Je hebt wel eens tegen me gezegd overdreven perfectionistisch te zijn, maar nu heb je zeker een punt. Ik had inderdaad wel wat meer kracht  mogen zetten.
'Ik ga je mijn slaaf maken, zoals de ware VOC-ers dat destijds deden,' zeg ik extra hard om die tekortkoming van daarnet te compenseren. 
'Ik ben je bitch vanavond, mijn lieve Ali B'ertje.'
De eerste zweetdruppels parelen over je borsten, als je je handen kruislings boven je hoofd legt. 
'Ik zal al mijn mannelijke privilege gebruiken om je aan me te onderwerpen, zwak vrouwmens. Mariëtte Hamer kan de boom in.'
Ik sla nog eens op mijn borst als Poetin en begin je armen vast te binden. Je moet weten dat ik speciaal voor jou gisteren nog even geoefend heb op de dubbele achtknoop.

'Doe alsof ik een van je actrices ben, meneer Weinstein' schreeuw je terwijl je tegen het ultieme hoogtepunt aanzit. Op meerdere manieren ben ik bij je binnengedrongen, als de Blitzkrieg. Het moment van botergeilheid komt altijd snel bij je, het orgasme weet je vakkundig uit te stellen. Zweetstralen lopen inmiddels over je hele lichaam, maar ze tasten je aromageur niet aan.
'Je gaat nu het moment van ultiem geluk beleven, alsof er geen zwartepietendiscussie meer is,' is nu het beste waar ik mee kan komen. Ik weet zeker dat ik betere anekdotes opgeschreven had, maar ik kom er nu even niet op. Je doet je ogen dicht en begint te schokken. Korte, zware schokken als een epilepticus. Een kakofonie aan geluiden komt uit je mond met een volume die de Oekraiënse luchtalarmen doen verbleken. 

'Dankzij onze escapades kan ik weer even dealen met de diversiteitsbobo's op mijn werk,' zeg je glimlachend terwijl je me een aardige fooi overhandigt. Terwijl we afscheid nemen besef ik dat die schoonheidsfouten er echt uit hadden gemoeten. Dat verdien je als een van mijn favoriete klanten niet. Ik zal mijn huiswerk doen en mijn politiek incorrecte repertoire voor je gaan perfectioneren, beloofd.
 

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Virtuosu, ik vind het eigenlijk wel grappig gevonden, deze gigolo die repertoire evalueert. Toch vind ik de hele tekst nog vrij braaf, op een paar gewaagde uitspraken na. Info als die dubbele achtknoop is leuk, maar voegt niet veel toe.

aromageur ---> dit is dubbelop. Aroma is geur

begin je armen vast te binden. --> actiever leest het: ik bind je armen vast

Doe alsof ik een van je actrices ben, meneer Weinstein' schreeuw je --> achter Weinstein hoort nog een komma

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Commentaar Marc: Geilheid opgewekt door het uitstoten van politiekincorrecte termen, het is eens iets anders. De scene wordt alleraardigst beschreven; de dialoog is er serieus met de haren bij gesleurd en werkt op de lachspieren. De perfectionistische aard van onze hoofdpersoon wordt terloops gekenmerkt door de toespeling op de dubbele achtknoop. Het ingestudeerde incorrecte repertoire nog wat ruwer maken en gegarandeerd krijgt ‘ze’ de volgende keer een spetterend hoogtepunt :)

 

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Juist dat vooraf ingestudeerde van de hoofdpersoon zorgt ervoor dat alle in wezen schokkende opmerkingen vooral komisch worden. De disclaimer plaatst dit verder in de humoristische hoek, omdat je op iets heftigs wordt voorbereid, dat anders uitpakt.

Met een lach gelezen.

Lid sinds

1 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Virtuosu,

Leuk woordkeuze gebruikt tijdens het omschrijven van je seksscène. Ik heb er van genoten met een lach.

Graag gelezen.

Groetjes. 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Commentaar Mili: ‘Terwijl je je uitkleed …’, Virtuoso, tik er nog een t achteraan. Graag een komma tussen twee werkwoorden. Oekraiënse > Oekraïense.

Grensoverschrijdende Mariëtte, Ali B. (naam bekend bij de redactie), Weinstein het zwijn, hoe heerlijk heb je ze verwerkt in een zinderend proza. De zelfspot over een betere anekdote dan een zwartepietendiscussie in het geding te brengen en er is nog meer heerlijks bij je te ontdekken.

Echt graag gelezen, merci!

 

 

Lid sinds

1 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hi Virtuosu, 

Met een glimlach heb ik je verhaal gelezen. Het is een ontsnapping aan de woke realiteit van tegenwoordig. Af en toe werd het een beetje sketch-achtig, maar dat deed wat mij betreft niets af aan het verhaal :) 

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank allen voor de feedback, ik ben blij dat de humor uit het verhaal te halen is.

Dank ook coaches dat jullie altijd de moeite nemen alle stukken van uitgebreide feedback voorzien. Ik vond dit een leuke oprecht waarin je als schrijver lekker los kan gaan, zonder dit al te veel hoeven te verantwoorden. Heerlijk om even lekker te antiwoken.