Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker foute inbreng 14 September 2022 - 11:54 foute inbreng Kort en krachtig. Zeurtje:… tacotijsma Lid sinds 3 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 14:16 Kort en krachtig. Zeurtje: Een zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt. GG Login of registreer om te reageren Muggenzifter. Met hoofletter… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:09 Muggenzifter. Met hoofletter M en een punt achteraan.:-) Login of registreer om te reageren @ Gi: ik dacht al, die heeft… Schmetterling Lid sinds 2 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:17 @ Gi: ik dacht al, die heeft toch al een verhaal gepost? Taco heeft wel gelijk. Login of registreer om te reageren Geweldige reactie! SchrijfDeb Lid sinds 4 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:33 Kort en krachtig. Zeurtje: Een zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt. GG Geweldige reactie! Login of registreer om te reageren Straks worden de reacties op… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 17:00 Straks worden de reacties op dit verhaal, dat er geen is, nog een 'populaire discussie'. Login of registreer om te reageren
Kort en krachtig. Zeurtje:… tacotijsma Lid sinds 3 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 14:16 Kort en krachtig. Zeurtje: Een zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt. GG Login of registreer om te reageren
Muggenzifter. Met hoofletter… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:09 Muggenzifter. Met hoofletter M en een punt achteraan.:-) Login of registreer om te reageren
@ Gi: ik dacht al, die heeft… Schmetterling Lid sinds 2 jaar 9 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:17 @ Gi: ik dacht al, die heeft toch al een verhaal gepost? Taco heeft wel gelijk. Login of registreer om te reageren
Geweldige reactie! SchrijfDeb Lid sinds 4 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 16:33 Kort en krachtig. Zeurtje: Een zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt. GG Geweldige reactie! Login of registreer om te reageren
Straks worden de reacties op… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 14 September 2022 - 17:00 Straks worden de reacties op dit verhaal, dat er geen is, nog een 'populaire discussie'. Login of registreer om te reageren
Kort en krachtig. Zeurtje:…
Kort en krachtig. Zeurtje: Een zin met een hoofdletter beginnen en eindigen met een punt.
GG
Muggenzifter. Met hoofletter…
Muggenzifter. Met hoofletter M en een punt achteraan.:-)
@ Gi: ik dacht al, die heeft…
@ Gi: ik dacht al, die heeft toch al een verhaal gepost? Taco heeft wel gelijk.
Geweldige reactie!
Geweldige reactie!
Straks worden de reacties op…
Straks worden de reacties op dit verhaal, dat er geen is, nog een 'populaire discussie'.