Gered door Frank... Ik twijfel of het zou werken als eerste zin van een verhaal.
@ Odile: dankjewel voor je reactie. Het is overigens m.i. eerder de laatste zin van een verhaal. Want wat eraan vooraf ging was dat ik als forumlid het idee had dat er die week maar geen opdracht bij de redactie was binnengekomen. Toen verzuchtte Maaike: 'Dan moet Frank maar iets bedenken.' Kennelijk had Fief hetzelfde idee, gezien haar reactie.
Trouwens, wat de feedback betreft denk ik op mijn beurt dan weer: 'Gered door Odile ...' 😜
Dan moet Frank maar iets…
.
Daar heb je een punt, Ton.
Daar heb je een punt, Ton.
Dat wordt een heel frank…
Dat wordt een heel frank verhaal!
Discussie en vertwijfeling…
Discussie en vertwijfeling in de redactiekamer.
Daar heb je twee punten,…
Daar heb je twee punten, Fief.
En de feedback? Ook voor…
En de feedback? Ook voor Frank?
Frank redt toch nog de week.
Frank redt toch nog de week.
Er zit hier een heel verhaal…
Er zit hier een heel verhaal achter en het eindigt met een vorm van vertwijfeling. Er is dus al een verhaal en het kan ook nog alle kanten opgaan,
Dat hebben jullie allebei…
Dat hebben jullie allebei goed bedacht.
Godot kwam nooit, Frank…
Godot kwam nooit, Frank gelukkig wel.
I see what you did there.
I see what you did there.
😀
😀
Het zijn inderdaad zes…
Het zijn inderdaad zes woorden. Punt.
Gered door Frank... Ik…
Gered door Frank... Ik twijfel of het zou werken als eerste zin van een verhaal.
Gered door Frank... Ik…
@ Odile: dankjewel voor je reactie. Het is overigens m.i. eerder de laatste zin van een verhaal. Want wat eraan vooraf ging was dat ik als forumlid het idee had dat er die week maar geen opdracht bij de redactie was binnengekomen. Toen verzuchtte Maaike: 'Dan moet Frank maar iets bedenken.' Kennelijk had Fief hetzelfde idee, gezien haar reactie.
Trouwens, wat de feedback betreft denk ik op mijn beurt dan weer: 'Gered door Odile ...' 😜