Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#387 - Gelukkig droeg ik Diesel

Ik zoek steun tegen de muur, ruk mijn spijkerbroek los van mijn voeten, rol de jeans op een bolletje en schik het op mijn schoenen. Moeten mijn kousen ook uit? Zei ze niets van. Met mijn Happy Socks aan, kruip ik op de tafel en vlei mijn buik in het leder. Ik deed alles zoals het blondje me opdroeg. Ze mag komen. 

‘Als je veertig bent,’ zei Joris, ‘moét je het gewoon doen.’ Ik had raar gekeken, de verjaardagskaart in ontvangst genomen en zijn vrouw drie smakkerds gegeven. ‘Is gek dat je het nog niet deed,’ zei zijn vrouw. Gek? Het kwam gewoon nog niet in me op. Is het een trend van de moderne tijden? Of toch eerder een eeuwenoud gebruik? Ik poogde Meester Pats' woorden voor de geest te halen, maar de hersencellen belast met de taak die gegevens te bewaren, zijn lang vernield door liters Duvels. En ik lette nooit echt op. Geschiedenis is een werkwoord en werken is voor wankers

‘Doet het pijn?’ vroeg ik aan Joris. Mijn stem verraadde dat nieuwe dingen uitproberen niet op mijn bucketlist staat. Mijn bucketlist is leeg. Pinten op vrijdagavond in Café Sport, op zaterdag een ‘Come a Casa’-lasagne in de magnetron met Champions League op tv, op zondag verse pistolets met americain als ontbijt en ik benoem mijn weekend wild. Gewild. Anders dan dit gedoe hier. Dat ik een afspraak maakte, kwam in een vlaag van zinsverbijstering. 

Hoewel de airco zoemt en er geen zonlicht kans krijgt het lokaal op te warmen, voel ik een zweetstraal stromen langs mijn nek naar mijn hals. Pijnstress. Ik gil als ik een vaccinatieoproepbrief ontvang. ‘In het begin best wel,’ zei Joris en keek bezorgd. ‘Maar wie weet wil je niets anders meer. Oh, trek een propere onderbroek aan, dan doen ze zachter.’ Hij bulderlachte. Zijn feeks grinnikte.

Gelukkig dacht ik eraan deze ochtend en selecteerde mijn beste Diesel, met een oude Zeeman vol gaten imponeer je niemand. Hoe je het draait of keert: steek een schooier in Versace, men kiest hem keizer.

Ik schrik als de deur open vliegt en de klink tegen de muur knalt. Een bodybuilder in een spierwitte tuniek marcheert naar de tafel waar ik lig en neemt een latex handschoen uit de doos naast mijn hoofd. Raar dat ik die doos niet eerder opmerkte. Hij rekt de handschoenvingers overdreven uit en lost ze op het verste punt. Een wolk talg spuit uit de handschoen. Eén voor één wringt hij zijn kolossale rechterhandvingers in het latex omhulsel. Ik wil rechtspringen en wegrennen, maar mijn lichaam ligt als verdoofd. In mijn ooghoek zie ik hoe hij een klodder glijmiddel op zijn wijsvinger smeert. Waar is dat blondje naartoe?

Met zijn behaarde linkerhand rukt hij mijn onderbroek naar beneden en trekt mijn billen uit elkaar. Alles ploft zwart.

‘Da’s dik in orde,’ zegt het blondje. Ze schuift mijn Diesel weer over mijn billen. ‘Uw prostaat is in prima staat.'

 

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tony, you did it again! Hoe die opgerolde Diesel jeans plots weer over jouw billen schuift wil ik niet geweten hebben maar toch gefeliciteerd met de prima staat van de prostaat, ongeacht de Duvels.

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tony, mooi uitgewerkt verhaal. Ook deze keer vind ik persoonlijk dit langere verhaal beter dan je korte explosieve verhalen met de snelheid van een TGV. Misschien heeft het met mijn leeftijd te maken.

En inderdaad, de eerste keer die controle is .. spannend

Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tony, wat heb je de aanloop naar deze eerste keer spannend en levendig beschreven. Ik zat even op de gedachte dat het om een eerste tattoo zou gaan. Gezien het kalme leventje van je hp. De Happy Socks en de oude Zeeman met gaten zorgden voor een brede glimlach hier. Met plezier gelezen.

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik moet iets rechtzetten merk ik. Ik heb met de vergelijking met de TGV niet willen aangeven dat het te snel gaat, of te kort is of slecht ofzo. Integendeel, ik lees die verhalen ook graag, maar ik ben daarna wel buiten adem. Figuurlijk dan.

Je hebt een herkenbare stijl. Ik ben fan en dan vooral van je langere verhalen.

Lid sinds

3 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zou graag een kritische reactie geven. Maar ja. Ook hier ontbreekt het mij eraan.

Diesel spijkerbroeken daarentegen - daar heb ik een mening over.

Diesel = goed.

Graag gelezen.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tony, het kostte mij moeite om je verhaal te pakken te krijgen. Mijn gedachte ging ook richting tatoeage, omdat je sprak van een trend van moderne tijden. Een prostaatonderzoek is dat beslist niet. 

Persoonlijk voel ik meer voor een hobbezak van flanel, Jäger genaamd. Die geeft meer ruimte voor het klokkenspel. 

Lid sinds

2 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De eerste zin vind ik mooi. De observatie dat je steun aan de muur zoekt om een broek uit te trekken zet de toon voor je verhaal perfect.

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Tony, wat een goed verhaal. Levendig beschreven. Gelukkig een ervaring die ons vrouwen bespaard blijft. 

Geschiedenis is een werkwoord. En werken is voor wankers.  ---> het leest mooier als deze twee zinnen aan elkaar geschreven worden. Je legt dan meer nadruk op de eerste zin. Wankers is een Engels woord en buitenlandse woorden worden over het algemeen cursief geschreven.

‘Doet het pijn?’ vroeg ik Joris’ wijf.  --> het gebruik van het woord wijf valt uit de toon. Waarom vraag je dit aan een vrouw? Bovendien, Joris geeft verderop antwoord.

Ze duwt mijn Diesel weer over mijn billen  ---> schuiven of trekken lijkt me een beter woord. Ik zie het duwen niet echt voor me. 

Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Taco: geen probleem, je hebt ook wel een punt! 

@Dos: wel ik vraag het me af, zou een prostaatonderzoek al zo lang meegaan? ik vond het niet op google.

@Sakura: dank!

@Fief: toch iets waarvan vrouwen bespaard blijven. Heb je suggesties aangepast! Dank!

 

Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leuk verhaal, was erg benieuwd wat hij wilde proberen, de sportschool, massage.

Een soort van massage uiteindelijk...

Alleen het eind, dat de blonde zijn Diesel weer optrok, die vat ik niet, dat zou de beste bruut ook zelf wel hebben gedaan.

A.

Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hemelse goedheid! Waar ik vampiers, nachtmaren, meerminnen, elfen, of andere wezens uit het duisternis moet opvoeren, hoef jij enkel een triviale gebeurtenis op te voeren om mij de stuipen op het lijft te jagen.

Geweldig verhaal, en dit keer hoefde ik maar één woord op te zoeken (Diesel), dus dat viel ook nog eens mee.

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Musonius: klopt! Vampiers, nachtmaren, meerminnen en elfen dragen nog Levis, Lee of Wrangler :-) Zie ik daar haakjes rond het woord Diesel?

Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Madrid: dank 

Diesel = goed.

:)

@Anton: je hebt helemaal gelijk, dank, ik paste het aan in mijn verlengde versie. Een intense massage :)

@Musonius: slechts 1 woord opzoeken, dat voelt als falen :) En triviaal was het niet, deze gebeurtenis. Hp hoort nu wel bij het clubje. Heeft ie wat te vertellen bij Joris. Dankje.

@Gi: onder mijn verhaal mag alles (binnen de grenzen van het aanvaardbare natuurlijk)! Ném.

 

 

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Tony,

Zoals Fief zegt: een ervaring die ons vrouwen gelukkig bespaard blijft (al hebben wij weer beproevingen van heel ander kaliber voor ons weggelegd). Ik heb genoten van je verhaal, vooral omdat de innerlijke dialoog zo beeldend is beschreven. Ik heb het gevoel dat we de hoofdpersoon goed leren kennen en ik kan me voorstellen dat ik een heel boek over hem zou lezen. Ik ben benieuwd hoe hij reageert op andere ongemakken. 

Wel vond ik de aanloop naar de uiteindelijke bedoeling wat lang. Ik vroeg me af waar het toch heen ging (tatoeage schoot ook door mijn hoofd) en dat ging een beetje ten koste van het leesvermaak. 

bedankt!
Yvette