Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#383 - Teflon

Dit jaar is het jaar dat ik mijn principes accepteer. Ik accepteer dat ik het er nooit mee eens ben.

Het is goed. Het is klaar. Ik ga het doen zoals ik het wil. Het gaat nooit meer over een ander.

Schijt aan de anderen. Ik ga selfies maken, ik ga drama maken, ik ben enkel en alleen nog onredelijk.

Alles wat een ander vindt, weiger ik te vinden. Ik doe geen vergelijkend onderzoek. 

Ik heb gelijk. Altijd.

 

Lid sinds

3 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tja, dan heeft het recenseren van dit verhaal natuurlijk weinig zin. :-D

Succes, Mark! ;-)

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Langzaam maar zeker komen wij er achter welke echte namen er schuilen achter de schuilnamen. Een korte zin met tweemaal achter en tweemaal schuil, so what? Ik heb ook altijd gelijk.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Blijf het juiste materiaal gebruiken, want anders zitten er zo krassen in de Teflonlaag. Verder heb je gewoon gelijk natuurlijk. 

Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Grappig is dat ik wel nadacht over de kabinetsformatie en de hele retoriek eromheen toen ik dit schreef.

Wat ik vaak doe - ik kan mezelf niet helpen - is dat ik reacties onder (nieuws)berichten op sociale media lees. En bij merkwaardige reacties ga ik dan het profiel van de reageerder bekijken. En het blijken dan vaak schokkend normale mensen. 

Dank voor jullie reacties.

Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De eerste keer dat ik het las vond ik er als ik eerlijk ben niet zoveel aan, maar nu ik er nog eens beter naar kijk, vind ik het eigenlijk heel grappig dat je hp deze peptalk nodig heeft om zichzelf ervan te overtuigen dat hij of zij altijd gelijk heeft. Onder de principes gaat een hoop onzekerheid schuil. Slim gedaan.

Lid sinds

3 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Madrid,

Kort maar krachtig! Heel sterke tekst. 

Ik weet niet precies waarom maar de quote 'Ik ga selfies maken, ik ga drama maken' sprong eruit. Heel komisch! 

Knap gedaan. Weinig woorden, veel impact, én aan de opdracht voldaan.