Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker Zonder nummer 24 december 2021 - 15:16 Beste mede-Sollers, Via deze weg wil ik jullie een heel mooi en gezond 2022 wensen. Carneli Daar sluit ik mij graag bij… Aurora Borealis Lid sinds 4 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 24 december 2021 - 15:49 Daar sluit ik mij graag bij aan. Alvast heel veel creativiteit voor 2022, Carneli en al die anderen, die mij het afgelopen jaar zo ontzettend vooruit geholpen hebben met schrijven. Login of registreer om te reageren Dank je wel, Carneli. Voor… Fief Lid sinds 5 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 24 december 2021 - 16:45 Dank je wel, Carneli. Voor jou ook fijne feestdagen en een inspiratievol 2022. Login of registreer om te reageren Van mij uit hetzelfde terug… Hadeke Lid sinds 12 jaar 1 maand RolGewone gebruikerPluslid 25 december 2021 - 9:08 Van mij uit hetzelfde terug. Maak er een mooi jaar van! Login of registreer om te reageren Heel mooi en gezond 2022… TonyCoppo Lid sinds 3 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 9:21 Heel mooi en gezond 2022 teruggewenst! (heel mooi en gezond kan behoorlijk vloeken met elkaar) Login of registreer om te reageren Leuk idee om hier de wensen… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 11:02 Leuk idee om hier de wensen te groeperen. Hartelijke gezond- en schoonheidswensen voor iedereen en laat in 2022 niet met je sollen. Login of registreer om te reageren Hieperdepiep Hoeraaa ! Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 12:40 Hieperdepiep Hoeraaa ! Login of registreer om te reageren Insgelijks. Musonius Lid sinds 4 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 15:48 Insgelijks. Login of registreer om te reageren Hoewel ik hier en daar… Dos Wijnhof Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 16:09 Hoewel ik hier en daar beweer niet goed wijs te zijn, wens ik jullie allen van hetzelfde laken een pak. Login of registreer om te reageren In de geborgen warmtevan… Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 14:35 In de geborgen warmtevan mijn thuis flakkertop het ritme van Mozarts symfonieeen kaarsbij de geur van oliebollen. Login of registreer om te reageren Gefluit van meerkoet Koud… Aurora Borealis Lid sinds 4 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 14:54 Gefluit van meerkoet Koud kanaal, grijze weiden De zon is net op Login of registreer om te reageren Zo tof Aurora. Ik zie het… Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 22:27 Zo tof Aurora. Ik zie het voor me. Login of registreer om te reageren
Daar sluit ik mij graag bij… Aurora Borealis Lid sinds 4 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 24 december 2021 - 15:49 Daar sluit ik mij graag bij aan. Alvast heel veel creativiteit voor 2022, Carneli en al die anderen, die mij het afgelopen jaar zo ontzettend vooruit geholpen hebben met schrijven. Login of registreer om te reageren
Dank je wel, Carneli. Voor… Fief Lid sinds 5 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 24 december 2021 - 16:45 Dank je wel, Carneli. Voor jou ook fijne feestdagen en een inspiratievol 2022. Login of registreer om te reageren
Van mij uit hetzelfde terug… Hadeke Lid sinds 12 jaar 1 maand RolGewone gebruikerPluslid 25 december 2021 - 9:08 Van mij uit hetzelfde terug. Maak er een mooi jaar van! Login of registreer om te reageren
Heel mooi en gezond 2022… TonyCoppo Lid sinds 3 jaar 10 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 9:21 Heel mooi en gezond 2022 teruggewenst! (heel mooi en gezond kan behoorlijk vloeken met elkaar) Login of registreer om te reageren
Leuk idee om hier de wensen… Gi Lid sinds 8 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 11:02 Leuk idee om hier de wensen te groeperen. Hartelijke gezond- en schoonheidswensen voor iedereen en laat in 2022 niet met je sollen. Login of registreer om te reageren
Hieperdepiep Hoeraaa ! Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 12:40 Hieperdepiep Hoeraaa ! Login of registreer om te reageren
Insgelijks. Musonius Lid sinds 4 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 15:48 Insgelijks. Login of registreer om te reageren
Hoewel ik hier en daar… Dos Wijnhof Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 25 december 2021 - 16:09 Hoewel ik hier en daar beweer niet goed wijs te zijn, wens ik jullie allen van hetzelfde laken een pak. Login of registreer om te reageren
In de geborgen warmtevan… Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 14:35 In de geborgen warmtevan mijn thuis flakkertop het ritme van Mozarts symfonieeen kaarsbij de geur van oliebollen. Login of registreer om te reageren
Gefluit van meerkoet Koud… Aurora Borealis Lid sinds 4 jaar 7 maanden RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 14:54 Gefluit van meerkoet Koud kanaal, grijze weiden De zon is net op Login of registreer om te reageren
Zo tof Aurora. Ik zie het… Carneli Lid sinds 7 jaar RolGewone gebruiker 26 december 2021 - 22:27 Zo tof Aurora. Ik zie het voor me. Login of registreer om te reageren
Daar sluit ik mij graag bij…
Daar sluit ik mij graag bij aan. Alvast heel veel creativiteit voor 2022, Carneli en al die anderen, die mij het afgelopen jaar zo ontzettend vooruit geholpen hebben met schrijven.
Dank je wel, Carneli. Voor…
Dank je wel, Carneli. Voor jou ook fijne feestdagen en een inspiratievol 2022.
Van mij uit hetzelfde terug…
Van mij uit hetzelfde terug. Maak er een mooi jaar van!
Heel mooi en gezond 2022…
Heel mooi en gezond 2022 teruggewenst!
(heel mooi en gezond kan behoorlijk vloeken met elkaar)
Leuk idee om hier de wensen…
Leuk idee om hier de wensen te groeperen. Hartelijke gezond- en schoonheidswensen voor iedereen en laat in 2022 niet met je sollen.
Hieperdepiep Hoeraaa !
Hieperdepiep Hoeraaa !
Insgelijks.
Insgelijks.
Hoewel ik hier en daar…
Hoewel ik hier en daar beweer niet goed wijs te zijn, wens ik jullie allen van hetzelfde laken een pak.
In de geborgen warmtevan…
In de geborgen warmte
van mijn thuis
flakkert
op het ritme van Mozarts symfonie
een kaars
bij de geur van oliebollen.
Gefluit van meerkoet Koud…
Gefluit van meerkoet
Koud kanaal, grijze weiden
De zon is net op
Zo tof Aurora. Ik zie het…