Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#363 subtiele liefdesbrief Tot morgen

 

Hoi lieve Rianne,

Zoals gewoonlijk kan ik het niet laten om je te schrijven, je weet, belangrijke mensen krijgen een mail en nog belangrijkere mensen krijgen een brief.
Gisteren had ik je belletje gemist, met je verhaal over dat het uit is met je huidige vriend, eigenlijk je laatste ex vriend, ik hoorde het verdriet in je stem, ik voelde je verdriet in mijn hart, de pijn. Ik werd er ook een beetje verdrietig door, je verdient namelijk zoveel meer. 

Laten we morgenavond afspreken, Bergen aan Zee bij de Duinenrij. Jouw favoriete restaurant, wat eten en drinken, daarna wandelen over het strand. Kijken hoe de zon in zee zakt.
Weet je dat we dat jaren geleden ook al eens gedaan hebben, nadat je het uit had gemaakt met je ex-ex-ex-vriendje? Je vond dat zo fijn, samen lekker liggen onder een dekentje, voelen hoe het donkerder werd. Ik verlang daar ook naar, om je weer dicht bij te hebben.

Misschien wil je dan vertellen wat er gebeurd is, waarom hij je er uit heeft gezet. Je weet het hé? Ik heb altijd een plaatsje voor je vrij, in mijn huis en in mijn hart. 
Ik kan mij nog goed herinneren na je eerste ex, dat je zei, "Ik ben zo blij met jou, ook al heb ik geen dak boven mijn hoofd, ik weet dat er altijd nog een plekje is voor mij om te wonen en toen wees je op mijn hart". 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarna een tijdje met roze wolkjes in mijn hoofd heb gelopen en met vlinders in mijn buik.

Zie ik je morgen dan? Om 19.00 uur in Bergen aan Zee, ik heb namelijk zelf ook nog iets dat ik je wil vertellen.


Je vriendinnetje voor altijd,


Mariska

 

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@P.F.: het is gebruikelijk dat je vermeldt aan welke opdracht je deelneemt.  In de eerste alinea aan het einde: verdiend ---> verdient (infinitief is verdienen).