Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#359 Feestvilla

 

Feestvilla

Michael had er helemaal zin in. De zomer was begonnen en samen met zijn vrienden Lynn en Django had hij Lisa kunnen overtuigen om mee te gaan naar een afgelegen feestvilla. De komende twee weken stond er niets dan drank, zwembad en seks op de agenda.

Hij moest Lisa misschien nog wel een beetje overhalen, maar hij had zijn vrienden beloofd al haar gezichtsuitdrukkingen in bed gezien te hebben voor hij terugkwam.

Eenmaal aangekomen wisten ze niet hoe snel ze zich om moesten kleden in hun badkleding. Michael was als laatste bij het zwembad. Lynn en Django hingen al in elkaar verstrengeld in het water, en Lisa verraste hem door op hem af te komen in een minuscuul, klein bikinietje en een dienblad vol cocktails.

'Op een perfecte zomer!’, lachte ze hem toe. Michael kon het niet geloven. Al vijf maanden kon er geen kusje vanaf, en nu liep ze ineens rond als een verleidster van Temptation Island. Hij keek haar na terwijl ze cocktails naar de anderen bracht.

‘Dit kon wel eens een hele hete vakantie worden’, mompelde hij vrolijk.

Moe van de reis ging hij zitten. Het was een lange rit geweest en hij moest echt even bijkomen. Hij gaapte en liet zich wegzakken in de kussens van de tuinbank.

Een stekende pijn in zijn schouders bracht hem terug. Hij keek om zich heen en zag dat hij aan de verwarmingsbuizen in de badkamer hing. Hij kon zich nauwelijks bewegen zonder dat de pijn erger werd. Twee levenloze lichamen lagen voor hem op de grond. Michael wilde schreeuwen, maar toen zag hij Lisa.

‘Romeo is ook eindelijk wakker. We gaan een heerlijk hete week tegemoet. Geen zorgen! Die twee zullen ons liefdesspelletje niet verpesten. Ik wil me volledig richten op jou. Voor het eind van de week zal ik al je uitdrukkingen van extase gezien hebben.’   

 

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Zo, Hester, dat is nog eens een verhaal. Heel uitgekookt. Graag gelezen. 

minuscuul, klein bikinietje --> klein bikinietje is dubbelop, bovendien lezen verkleinwoordjes niet zo lekker. Volgens mij hoort er geen komma achter minuscuul, want minuscuul zegt iets over klein: een minuscuul kleine bikini.

Lid sinds

3 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Hester, heftige vakanties worden daar gevierd! Strak geschreven, wat je noemt happy horror! Laat je over bikini's niks wijsmaken. De bikini is de opvolger van het wollen tweedelig badpak "Atome" dat sinds 1932 voor opschudding zorgde. Ontwerper Louis Réard verkleinde het ensemble zodanig dat het ruim zicht op buikpartij en navel bood, en doopte zijn creatie "Bikini", naar het eiland waar de eerste atoomproeven werden gedaan. Het was namelijk de bedoeling dat het ontwerp in zou slaan als een bom.
En miniscuul betekent al "heel klein" dus "miniscuul klein" is dubbelop: zoiets als de bekende "dubbele openslaande porte briséedeuren die naar twee kanten opengaan". 

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Ja, horror op en top. Goede plot, mooi naartoe gewerkt. Misschien zouden een paar dialoogzinnen extra helpen om nog meer in het verhaal te komen en daardoor nog meer de horror mee te beleven. Maar dat zijn kleinigheden. Met plezier (nu ja plezier) gelezen.

Lid sinds

2 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik denk dat je zelf ook wel snapt dat minuscuul klein bikinietje heel erg verschrikkelijk dubbelop is. Maar het is dan ook een superklein ienieminie bikinietje. Het is misschien fout, maar het leest lekker. 

Goed verhaal. 

Lid sinds

3 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Heel leuk verhaal! Wat ons eventueel nog meer 'in het moment trekt', is dat hij in de eerste zin al ligt te chillen aan het zwembad en dan die voorgaande momenten als een terugblik overdenkt. Nu kwam ik er in het begin wat minder in omdat het vooral een soort verslagje was. Maar, verder echt heel goed gedaan. Met een verrassend, zeker horrorwaardig, einde!