Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#359 Echt superongemakkelijk en zo - de vakantie

Okay daar ben ik dus weer, want in de vakantie gebeuren natuurlijk ook super weirde dingen. Nu zeggen ze wel dat dat erbij hoort en zo, maar wat ik heb meegemaakt was toch echt bizar. 
 
Misschien had ik ook gewoon niet met Thomas mee moeten gaan. Het is wel logisch of zo dat ik meeging want we hebben een prela, maar soms doet hij gewoon raar. Hij schijnt normaal altijd in blokhutten te slapen en zo, maar nu kwam hij dus met een vouwwagen aanzetten die groter was dan zijn auto. En hij wilde dus ook dat ik een stuk reed, terwijl ik pas zes maanden mijn rijbewijs heb en echt niet goed kan rijden of whatever. Dat was echt doodseng, er kwamen dus allemaal van die grote Duitse vrachtwagens langs met chauffeurs die me weird aankeken. En Thomas keek me eigenlijk de hele tijd raar aan, maar zei niets. Hij is creepy als hij niks zegt. 
 
Nu denk je vast al dat dat superscary is, maar wacht maar tot ik je vertel over het opzetten. Thomas zat echt te slingeren met stokken, alsof hij me dood wilde hebben. Als hij er een los zou laten zou die vast op de tent van de buren komen en zouden die echt freaky reageren. Maar hij vroeg me dus ook die luifel vast te houden die echt superzwaar was. Ik had nog iets van kracht om hem vast te houden, anders zou die echt op mijn hoofd gekomen zijn en zou Thomas vast lachen. Okay en er gebeurden trouwens die vakantie nog veel meer dingetjes die echt super awkward waren, maar ik heb nu te veel woorden gebruikt. Dus ik ga stoppen of zo, doei.

*Vervolg op #354 Echt superongemakkelijk en zo

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha Virtuosuo,

Ik zag het allemaal voor me, de reis, de camping. Grappig dat je het vanuit een soort dagboek perspectief hebt beschreven van een jong persoon.

Heerlijk einde, of zo, doei. Voor mij is een camping geen horror :) Kon me daarom niet inleven, maar wel mooi de beelden neergezet.

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Virtuoso, ik vind het niet zo'n sterk verhaal. De eerste keer werkte deze vorm misschien nog wel, nu leest het alleen irritant. Als vervolg vind ik het niet geslaagd. Echte horror haal ik er niet uit, alleen awkward beleving van een tiener. Dat kan eigenlijk niet, want ze heeft net haar rijbewijs.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik waardeer de effort wel, maar het komt een beetje te geforceerd over. Misschien zou ik haar moeten zien en horen om het te laten werken. Ik ben niet zo visueel. Of auditief.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Daar waar ik de toon bij #354 echt passend vond -en daarmee een sterk verhaal- valt de toon voor mij niet op zijn plek in deze context. Het lukt me niet om dit personage en de gebeurtenis binnen de duur van het verhaal als 'waar' te ervaren. Ik krijg niet duidelijk waar dit nu precies zit, misschien puur de setting en de reactie van de hp. (En natuurlijk mijn eigen verwachtingen en aannames.)

Lid sinds

9 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank voor alle feedback. Deze tot me door laten dringend denk ik dat ik dit personage voortaan maar achterwege laat. Misschien was 1 deel ook wel voldoende, en was HP toch iets te oppervlakkig qua karakter voor een vervolg.

Lid sinds

3 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik snap het idee, maar het werkt inderdaad niet zo heel erg goed. Juist door al die 'woordversiering' kom je ook niet helemaal tot de kern waar we echt kippenvel van zouden krijgen. Wel goed geprobeerd! Juist de minder goede stukken, helpen je om beter te worden en te zien wat wel en niet werkt.