Lid sinds

2 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

357 - Hoe zal het zijn vandaag?

 

Hoe zal het vandaag zijn?

Een lichte schok gaat door mijn lijf, ik voel hoe de stroom op gang komt, hoe weer de connectie wordt gemaakt. Mijn batterijen zijn vol, ik kan er vandaag tegenaan, maar hoe, hoe zal het zijn?

Mijn sensoren staan op scherp, het matje onder mij ligt gerieflijk, vast, daar komt het, de warmte, ik voel hoe ik bedekt word. Heerlijk. Samen schuifelen we over het zachte matje, ik rol, ik geniet, de tintelingen van het kegeltje aan mijn onderkant. Zou het weer zo’n dag worden?

Ja, dan gebeurt het, eerst links, tikken op mijn schouder, dan rechts, ik ken het ritme, het gaat zo echt gebeuren. Die spanning, dat wachten en dan…

Ik voel hoe die warme druk naar het midden verschuift. Dit is zo lekker! Mijn meest sensitieve plekje wordt, al drukkend in beweging gebracht! Ik hoop zo, zo enorm dat dat document dat nu op het scherm verschijnt, geen inhoudsopgave heeft waar je op kan klikken. Scrollen, scrollen, scrollen. Het is een lang document en we moeten ver door om bij ons punt te komen.

Zelf voel ik dat ik er bijna ben, dat punt bedoel ik.

Het scrollen wordt langzamer, preciezer, met liefde wordt puntje voor puntje doorgenomen. Dat genot!

Even weer die volle hand op mijn rug, warmte, anticipatie, een paar kleine tikjes en dan heeft hij het gevonden. Hij weet wat hij zocht en kan dus verder typen waar hij was gebleven. Als een dolle scrollt hij nu verder om te kunnen gaan typen. Ik houd het bijna niet meer, iedere beweging, iedere haal met die vingers over dat plekje, het wordt mij teveel. Nog een keer scrollen en dan…verschijnen nieuwe letters in beeld. Ik ben even klaar, geen hand meer op mijn lijf, ik geniet na en hoop op fouten. Straks de controle vlak voor het verzenden.

 

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Peerke, ik heb je ooit op microverhalen met belangstelling gelezen maar er nadien helaas niets meer van je gehoord. Bij deze opdrachten is het de bedoeling de titel van je bijdrage achter het nummer te plaatsen. Het stukje voldoet ruimschoots aan de opdracht en is grappig. Ik hoop dat we hier nog verder van je deelname mogen genieten.
De witte ruimtes tussen de alinea's kan je vermijden door samen met de Enter, de Shift toets te gebruiken.

Lid sinds

3 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Readvertiser, 

Ik had niet verwacht dat iemand zo creatief zou zijn om deze opdracht in te vullen met een erotisch verhaal over een computermuis. Ik heb hardop gelachen om je creatieve invulling!

Het is je gelukt om op veel leuke en unieke manieren weer een nieuwe 'staat van opwinding' voor je muis te vinden, maar die overheersen nu het verhaal net een tikje te veel naar mijn persoonlijke smaak. 

Wat ik zelf zou hebben gedaan om voor wat afwisseling te zorgen is de muis de mogelijkheid geven om ook op het scherm mee te kijken, zodat hij ook commentaar kan geven op wat er inhoudelijk op het scherm staat. Dan kun je er nog een knipoogje aan geven en iets schrijven als: 

Een rapport over stoeptegelonderhoud is nou niet bepaald opwindend, maar dat ben ik al snel vergeten wanneer er weer lekker over mijn rechterschouder wordt gekriebeld: Ietsje meer naar links.. Oeh, nu ben ik al helemaal vergeten hoe saai die stoeptegels waren... 

Dat neemt niet weg dat je een leuk en vlot verhaal hebt geschreven. Goed gedaan!

Groet, 

Nadine

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Readvertiser, geweldig verhaal. Met plezier gelezen. Misschien kun je nog iets doen aan de te grote witregels. Misschien iets minder enters gebruiken. Verder niets te zeuren.

Lid sinds

2 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Readvertiser. Wat een geniale vondst.
Ik heb je verhaal met plezier gelezen. Ik sluit me aan bij de opmerkingen over de witregels.

Lid sinds

2 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Gi

Ja, bij Microverhalen miste ik juist een beetje de interactie. Maar ik heb daar wel graag geschreven en wie weet komt dat weer terug. Ik ben in feite nog een beetje zoekende. Ik hoop meer met schrijven te kunnen gaan doen maar merk op verschillende plekken dat ik niet echt verder kom.