Lid sinds

6 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 346

 

Een dame

 

Wat me vandaag is overkomen moet ik aan jullie kwijt. Zoals je weet draai ik al een paar jaar mee, en als ik mijn uier met die van Bertha 2 en Aagje 3 vergelijk, doe ik daar niet voor onder.  Mede daarom laat ik niet met me sollen.

Wat er is gebeurd? Dat ga ik je nu vertellen.

Zoals je weet sta ik bij keuterboer Jan in de stal. Dat was even wennen, want in mijn herinnering ben ik geboren in een megastal met vrije uitloop, maar dat is verleden tijd en het heeft geen zin om daarover te blijven zeuren. Waar ik wel pissig over ben is de manier waarop ik vandaag ben behandeld.

Dat ze twee keer per dag aan mijn tepels trekken is nog tot daaraantoe, want het geheel moet wel leeg, zeg maar. Maar daar mag je toch op zijn minst enige zorgvuldigheid bij verwachten? Een warm doekje om de boel goed schoon te maken en dan pas de zuigers. Dat is zoals het hoort. Tegenwoordig dan, want vroeger deed de boer dat met zijn eeltige knuisten.

 Maar gisteren werd alles anders nadat een vrachtwagen een groot gevaarte in de stal had achtergelaten. Het woord robot viel. Nu vraag ik je. Een robot voor vijf koeien en een stier?  Aagje een begon meteen keihard te loeien, maar dat hielp niet. We kregen allemaal iets tegen onze rechterknie voor als je aan de beurt bent. Nee, niet de jaarlijkse beurt waarbij een arm in je achterste wordt gestoken waardoor je zwanger raakt. Ik bedoel de beurt om leeggehaald te worden als je eten via al je magen is verpulvert tot melk waardoor je uier vol raakt.

Nu moet ik er nog bij vertellen dat boer Jan een zoon heeft die Johan heet. Hij mag er zeker qua uiterlijk zijn, maar hij weet ook dat je een dame niet dient te schoppen en dat we af en toe achter onze afgeknipte hoorns gekrabbeld willen worden.

Dus toen het mijn beurt was om in die robot te gaan staan, weigerde ik mijn tepels door een rolborsteltje schoon te laten maken. Ik kan je vertellen dat het niet makkelijk is om standvastig te blijven als de andere dames zich wel laten verleiden door de lekkere hapjes die machine je aanreikt als je gehoorzaam bent. Ik had het geluk dat Johan net kwam kijken  ...

 

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Caroline, ik zie dat je je verhaal aangepast hebt. Het is handiger om dat voortaan te doen in het verhaal dat je al geplaatst hebt, in plaats van opnieuw een aangepaste verhaal te plaatsen. Het forum wordt anders heel onoverzichtelijk met allerlei verschillende versies. Forumleden weten dan niet meer waarop ze moeten reageren. 
Je kunt je verhaal bewerken met de knop "bewerken" bovenaan je verhaal, naast de knop "weergeven". Hopelijk heb je iets aan deze tip.

Bij het plaatsen van een verhaal bij een oudere opdracht zul je zien dat je minder reacties krijgt. Iedereen is bezig met de nieuwe opdrachten en op het lezen van die inzendingen.
Vergeet ook bij de aangepaste versie niet de titel achter het nummer te zetten.

Je hebt gereageerd bij een aantal forumleden, kijk hoe zij het hebben gedaan. Daar leer je ook weer van.