Lid sinds

4 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#334 Kusje

 

 

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Evelien, ook bij deze hete Inge, vermoedelijk de oppas, kan je moeilijk van 'liefde' spreken. Pedofilie zou ik het nu ook niet meteen noemen, maar wellust komt dicht in de buurt. Wel vlot geschreven.

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Evelien, met recht een verboden liefde. Strafbaar zelfs. Ik zou het wel degelijk pedofilie willen noemen. Goed geschreven, maar geen prettig verhaal als je begrijpt wat ik bedoel.

Lid sinds

4 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Het was moeilijk om deze scène te schrijven. Ik zocht naar een ‘liefde’ die absoluut fout is en met recht verboden en wilde zien of ik zo’n situatie kon beschrijven.

 

Lid sinds

3 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook weer geen liefde, maar lust.

Ik heb alleen de eerste regel gelezen. Ik heb me er al eerder over verbaasd hoe mensen zonder blikken of blozen durven beweren dat zoiets echt heel natuurlijk is. De gevolgen zijn uiteraard voor de ander.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Evelien, het is maar net wat de lezer zich hierbij voorstelt. Ik zie een paar kinderen voor me, de ene (met ontluikende borstjes) wat ouder dan de andere, waarbij de oudste voorzichtig de  ontwikkeling van haar hormonen verkent. De jongste is daar duidelijk nog niet aan toe. Zo beschouwd kun je dit vertederend noemen, maar als jij in je commentaar aangeeft dat je poogde iets te beschrijven wat absoluut fout is, ga ik daar wel in mee.
Ik vind het hoe dan ook mooi geschreven, met een goed oog voor de beide perspectieven.  

Lid sinds

3 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ondanks dat het onderwerp wat akelig is, is je stuk wel erg goed geschreven. Mooi dat je zowel begint als eindigt met een vraag. Door zo te beginnen zit je er als lezer direct in en door zo te eindigen hou je dat juist open voor eigen invulling. Goed gedaan!