Lid sinds

3 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#328 ~ZOET VERGIF~

Alleen zoals ik hier zit. Starend uit het raam naar de uitgedoofde lichten op straat. Muziek zingt me toe. Stilte is wat ik hoor. Ik beweeg je mijn kant op. Jouw warme rode gloed omarmt mij. Verleid door de kleur van jouw bestaan. Ik laat je naar binnen glijden. Sensueel. Je troost me. Verdooft me. Samen alleen, maar niet eenzaam. Ik vul mijn leegte met jou, hetgeen jou vult met leegte. Hoe sterker onze band, des te meer toxisch. Des te meer ik naar je verlang. Ik weet van hoe ver je hebt moeten komen. Jouw afkomst maakt je rijk van karakter. De mate waarin ik je adoreer beangstigt me in je afwezigheid. Beklemt me in je nabijheid. Verovert me alsmaar weer. De zoete smaak van jouw giftige aard is waar ik van houd.

Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Nynke, mooi beschreven. Inderdaad kort en krachtig. Jammer dat je de clou al hebt verraden in de titel. Je had ons best na mogen laten denken over jouw onderwerp.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Nynke, welkom op dit forum. In je eerste bijdrage houd je het spannend, of liever: na een eerdere reactie maak je het weer spannend. Ik heb het graag gelezen, maar heb geen idee waarover het gaat. Vermoedelijk een rode, alcoholische en exotische drank?
Nog een kleine tip: je verhaal oogt als een grijs vlak, misschien kun je wat meer spelen met witregels of beginnen op een nieuwe regel, waardoor het ook visueel wat aantrekkelijker wordt.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Nynke, welkom op het forum! Je hebt een mooi en beklemmend verhaal geschreven. Hoewel deze beklemming voornamelijk komt door de korte zinnen (wat hier en daar mooi uitpakt) zou ik persoonlijk af en toe iets meer afwisselen in zinslengte. Al is het maar één of twee keer, dat helpt denk ik enorm. Ook spelen met witregels, zoals Ton zegt, kan helpen.

Ik vul mijn leegte met jou, hetgeen jou vult met leegte.

Deze zin is mijn favoriet! Graag gelezen :) 

Lid sinds

3 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De geraden antwoorden komen erg in de buurt. Tip: zoet moet niet heel letterlijk genomen worden. Het gaat enigszins over de smaak, maar nog meer over het gevoel erbij.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mogelijk dat een eerdere eigen bijdrage de waarneming vertroebelt, maar volgens mij gaat het toch echt over een rode vibrator die leeg raakt onder het euh.. vullen van de bedoelde ruimte. Oorspronkelijk komen deze rode vibratoren van de Tilburgse brandweer. Ze werden in in de zomer van 2018 verspreid onder het motto 'natje tegen droogte'. Die afkomst maakt ze rijk van karakter. Denk ik.

Ja suggestief stukje.