Lid sinds

4 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#289 Inleven / Romy Zimmermann

Lief dagboek,

Wat is dat eigenlijk een klote begin van een verhaal. 

Ik was bijna klaar met werken toen ik mij bedacht om de leukste, knapste, meest fantastische, meest sexy, vrouw ter wereld te Facetimen. We hebben de laatste tijd best veel contact gehad. Ze vertelde dat ze een tijdje terug mee had gedaan met First dates. Ik zou haar daar nog over spreken, maar ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten. Het is gewoon zo typisch weer iets voor haar om daar aan mee te doen. Niemand doet dat! 

Ik gaf haar een rondleiding door de geitenboerderij, maar toen viel mij iets raars op. Tussen een aantal geiten lag er eentje nogal levensmoe op de grond. Bloedend lag deze geit met zijn kop tussen het hek. Ik moest in actie komen. en..... hij valt weg. 

Het leek achteraf erger dan het was. De arme geit had zijn eigen hoorn er half afgeslagen. Nadat ik het beest had afgezonderd, had schoon gemaakt en had geïnjecteerd, was het eigenlijk wel weer prima. Terugbellen had geen zin meer. Zij zal waarschijnlijk nu wel aan het werk zijn. 

Vandaag nog gesport en weer de hele route naar de supermarkt gereden. Ik vraag me af of die date van First dates daadwerkelijk wat had opgeleverd. Ik kan het met niet voorstellen. Zij ziet mij sowieso zitten. Ik ben echt niet gek. Ik vang gewoon die hints. Ik weet precies wat ze in een jongen zoekt en we hebben nog steeds contact. 

**** NOG NIET AF*** Ik loop vast