Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#284 Op de pik getrapt

 

Sander zat er weer klaar voor. De tissues en bodylotion bij de hand. Op het scherm van zijn laptop vroeg een pikante website om zijn wachtwoord.  Door zijn opgewondenheid typte hij drie keer het verkeerde wachtwoord in.  Account locked for 24 hours kreeg hij als melding. Frustratie mengde zich met de opgewonden toestand en begon drastisch naar een alternatief te zoeken. Hij had potverdomme niet voor niets al zijn kleren uitgetrokken. Surfend over het web vond hij niet wat hij zocht, alle zoektermen werden geblokkeerd. Het leek wel of zijn laptop bezeten was. Zelfs Oma’s in Pyjama’s leek niet te werken en die servers zijn normaal niet zo actief op een doordeweekse dag rond 13.00 uur. Sander trok het niet meer. De stofjes in zijn hoofd waren zo aan het cumuleren tot een incoherente massa, dat hij uit pure frustratie bij een herhaling van Boer zoek Vrouw uitkwam. Hij had nooit iets om Yvonne Jaspers gegeven, maar goed, in geval van nood doet men vreemde dingen.
De website van Uitzending Gemist was voorzien van een zwarte achtergrond met rood pulserende pentagrammen als decoractie.
Sander voelde dat er iets niet helemaal correct was met deze layout. Een filmpje in de rechterhoek begon te spelen en hij kon het niet weg klikken. Het was een alpensteenbok die met immense horens en doordringende kraalogen hem vanaf het scherm aanstaarde. Het beest mekkerde in een onbekende taal, vergezeld met spastische beelden en flitsen van tragische momenten uit Sander’s leven. Sander voelde dat hij versteend raakte en zonder dat hij het in de gaten had, rukte zijn Pielemans zich van zijn lichaam, die op zijn buurt twee oogjes en tandjes vertoonde.
Aangezien de lunch hem slecht was gevallen, zag Sander dit als een tweede telleurstelling in korte tijd.
De Pielemans had lak aan wat Sander dacht en scheurde als een paling over de bank achter de kat aan.
The Cat formaly known as Stevens had geen angst voor Pielemans en sloeg met zijn poot richting het twaalf centimeter lange gedrocht. Helaas was Pielemans te snel voor hem en schoot in zijn holletje. Na enkele seconden zakte The Cat formaly known as Stevens als een pudding in elkaar. Sander had inmiddels een luier aangetrokken (die hij wel eens gebruikt bij speciaal bezoek) en deze met duct tape om zijn bekken gewikkeld, om het bloeden te stoppen. Hij aanschouwde hoe Pielemans zonder pardon zijn kat van binnenuit had verorberd en zich nu een weg baande door de ijskast en de resten filet american tot zich nam.
Gelukkig had Sander goede voorkennis en begon te lachen.
Pielemans keek op en riep met een Zuid-Frans accent: ‘Wat is er zo grappig?’
Sander zweeg en deed zijn werkschoenen aan (die inmiddels door de crisis al twee jaar ongebruikt in de kast stonden).
Pielemans kroop over de keukenvloer met een kippenbout tussen zijn tanden.
‘Ik steek je kapot.’ riep hij vrij agressief. Op dat moment begon zijn kleine lijf te rommelen en realiseerde hij pas hoe zwak zijn digestie daadwerkelijk was. Kokhalzend kwam er van alles uit.
Sander zag zijn kans en hief zijn voet omhoog. Pielemans werd gereduceerd tot een vlezige massa.
Na dit voorval leerde Sander een wijze les: Koop nooit filet american bij de Albert Heijn met 35 % korting.

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Richard, tot aan Pielemans vond ik het nog een vermakelijk verhaal. Daarna haakte ik af. Verhalen over geslachtsdelen vind ik minder geslaagd.

Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn excuses voor de veel te late feedback. Ik heb wel gelachen om je verhaal al snap ik het ook als niet iedereen tegen een dergelijk verhaal kan. Totdat Pielemans zich los trok had ik het idee dat het verhaal een andere kant op zou gaan, maar het voelt nu meer als een hele rare droom of een slechte trip. Voor de volgende keer zou ik er een leeftijdswaarschuwing bij doen, maar verder een leuk verhaal.