Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#275 ultrakort kerstverhaaltje

Nieuwe vriendin

‘Hu. Koud’
‘Trek dan ook iets fatsoenlijks aan.’
‘Hoezo iets fatsoenlijks?’
‘Nou ja. Je loopt praktisch in je ondergoed.’
‘Rood en goud zijn toevallig wel echt kerstkleuren. En sterren, da’s toch ook lekker kerstig?’
‘Ja, maar op je onderbroek ...’
‘Het is mijn onderbroek niet.’
Ze stapt resoluut voort.
‘Schat,’ begin ik, ‘sorry. Het is ... mijn ouders … het kerstdiner is belangrijk voor ze en ...’
‘En?’
‘En jij bent bijzonder ...’
‘Je schaamt je voor mij?’
‘Nee ...’
‘Je schaamt je voor mij!’
Ze draait om en loopt weg.
‘Schat?’ begin ik weer, ‘Diana, wacht nou ...’

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tja Schrijvenmaar, ik kan er ook niet goed wijs uit. Wat is de clou? Het gaat over de kerst, maar over welke sprookjesfiguur of superheld gaat het?

 

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het is zeker en vast een wonderwoman. Of misschien is het wel Revenge-woman? 😂😂😂👍 (Dat chique ondergoed heeft ze waarschijnlijk in zijn sporttas gevonden.) 

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik gok op Diana Spencer.

'Je schaamt je voor mij' > 'Jíj schaamt je voor mij' geeft de tegenstelling beter weer.

Moet 'Diana, wacht nou...' niet op een nieuwe regel?

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jonges jonges ken uw klassiekers. Het is Diana, prinses van de amazones, inderdaad ook bekend als Wonder Woman. Haar vaste outfit is inderdaad enorm kerstig en een tikje gewaagd. Leuk gedaan schrijvenmaar. Ben benieuwd wie die man is. Hij is erg dapper, dat is zeker.

 

 

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Ostinato

Wonder Woman zojuist opgezocht. Qua outfit geen twijfel mogelijk. Had er nooit van gehoord. Wel eens een foto van gezien.

Ik acht Diana Spencer een goeie tweede. Is ook geworden tot een sprookjesfiguur. In de verte een beetje Cinderella achtig.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Diana Spencer vind ik een goeie tweede, Dos

En ik geef direct toe dat het niet veel plot of clou heeft, maar in mijn hoofd was het toch best een beetje grappig dat je Wonderwoman als vriendin weet te strikken en haar dan niet mee durft te nemen naar je ouders vanwege haar outfit. Maar in mijn hoofd viel ook niet te missen dat het Wonderwoman was. Mijn hoofd heeft zo zijn eigen kronkels. Ik ben eraan gewend.

Dank voor jullie reacties.