Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#261 Sign of the time

Sign of the time 'Damnerdepam, ik zie dat ik dubbel geboekt heb. Sorry. Ander momentje pakken?' 'Ach, mij komt het wel goed uit dat het morgen niet door kan gaan. Voel je maar niet schuldig hoor.' 'Prikken we wat anders ?' 'Dat lijkt me een prima plan.' 'Mooi, fijn, wanneer heb jij een gaatje?' 'Even kijken. Mijn agenda zou in mijn tas moeten zitten.' 'Unbelievable. Heb jij het digitale tijdperk nog niet betreden? Kalender gewijs dan.' 'Tja, ik vertrouw papier meer dan de fratsen van de technologie.' 'En, found it?'' 'Verdorie. Nee. Vast thuis laten liggen.' 'Anders een paar opties nailen?' 'Je bedoelt wat mogelijke data bepalen? Prima hoor.' 'Welke dag?' 'Nu ja. Dinsdag en woensdag sowieso niet. Vrijdag is ook wel lastig. Maandag of donderdag. Afhankelijk van mijn afspraken natuurlijk.' 'Kee, donderdag dan maar. Maandag is out of range. Let's take a look. Pomperdepom. Over drie weken zou ik misschien ... Hoewel. Nee, toch niet.' 'Drie weken, dat duurt wel erg lang nog.' 'Ha, je kunt niet zeggen that I didn't try.' 'Dat hoor je me ook zeker niet zeggen.' 'Anders volgende week even checken. Dan heb je vast je agenda wel weer mee.' 'Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.' 'Check. Volgende week afspraak plannen. Leuk. Mooi. Volgende week dus.' 'Uitstekend plan. Nu maar hopen dat ik mijn agenda niet vergeet natuurlijk.' 'Nee, ha, ha, dan zou ik bijna denken dat je niet wilt lunchen met mij.' 'Dat idee zou ik je natuurlijk niet moeten geven.' 'Top. Volgende week dus. Of wacht. Volgende week. Hmmm. Problem, problem.' 'Weet je, anders gewoon de eerstvolgende keer dat we elkaar zien.' 'Zit niets anders op. Don't forget he. Binnenkort. Komt goed.' 'Ik zal er aan denken. Tot de volgende keer.' 'Laters.'

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hadeke, … ik zat erbij, ik keek ernaar en ik begreep alles. Heel leuk geschreven en daardoor ook met plezier gelezen.

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bent heel dicht op de huid van de opdracht gebleven, knap. Ik zie ook hoe je handig de personages uit elkaar houdt door de ene veel Engelse uitdrukkingen in de mond te leggen. Ik vraag me daarbij dan ineens weer wel af of dat niet iets teveel wordt zo, een truukje bijna. En dat je dan daarmee eigenlijk de fictiebubbel lekprikt en de lezer in het schrijfproces toelaat. Het allerleukste vond ik deze goed gevonden zin: ''Dat idee zou ik je natuurlijk niet moeten geven.'' Het is er eentje die ik op wil slaan om zelf eens in het echt te gebruiken.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dank jullie wel. Tilma: soms vind ik een reactie nog mooier geschreven dan mijn eigen schrijfsel. :-)