Lid sinds

4 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De dialoog #252 Een mooiere wereld

De Dialoog #252: Een mooiere wereld Wat wil je nou van me? Ik heb geen idee! Wat bedoel je, je hebt geen idee? Jij kwam naar mij toe! Er moet toch een reden zijn? Het is toeval. Toeval? Ja Dus jij liep toevallig langs, zag mij en dacht die pak ik? Ja, dat is het ongeveer wel. Maar er moet toch iets zijn waardoor je dacht ‘Ik wil haar’? Nee, niet echt. Leugenaar! Ahh kom op zeg, doe nou niet zo onaardig. Je wilde het zelf. Ik heb je nergens toe gedwongen. Ach man, je was gewoon van de wereld. Je kreeg hem maar met moeite omhoog. Denk je dat ik op zo iemand val? Maakt mij niet uit hoor. Ik had gewoon behoefte aan wat warmte in bed. En nu? Niks nu. Jij gaat gewoon naar huis. En krijg ik dan niks? Je bent toch geen hoer? Ik heb me helemaal aan je gegeven. Je mocht het doen zonder condoom en nu krijg ik stank voor dank? Ondankbare snertvent! Zo mooi ben je nou ook weer niet! Ohhh, klotehommel. Hoe durf je! Als je niet uitkijkt loop ik straks rechtstreeks naar het politiebureau! Gaan we nou dreigen. Hoer die je bent! Ik heb geen geld. Ik heb zelfs niets te vreten. Maar je hebt wel iets wat je met mij zou kunnen delen lieverd. Huh? Iets wat de wereld een stukje mooier maakt! Wat ben je toch ook een duiveltje! Ahh toe nou. Als ik iets heb dan deel ik het ook. Je kent me toch. Niets in het leven is gratis. Kom nog even tegen me aanliggen. Alsjeblieft.. ? Waarom moet het nou altijd zo gaan? Hij slaakt een diepe zucht. Zij slaat haar been over hem heen en reikt naar het kleine pakketje op het nachtkastje. De mooiere wereld onder handbereik. De Dialoog #252: Een mooiere wereld Wat wil je nou van me? Ik heb geen idee! Wat bedoel je, je hebt geen idee? Jij kwam naar mij toe! Er moet toch een reden zijn? Het is toeval. Toeval? Ja Dus jij liep toevallig langs, zag mij en dacht die pak ik? Ja, dat is het ongeveer wel. Maar er moet toch iets zijn waardoor je dacht ‘Ik wil haar’? Nee, niet echt. Leugenaar! Ahh kom op zeg, doe nou niet zo onaardig. Je wilde het zelf. Ik heb je nergens toe gedwongen. Ach man, je was gewoon van de wereld. Je kreeg hem maar met moeite omhoog. Denk je dat ik op zo iemand val? Maakt mij niet uit hoor. Ik had gewoon behoefte aan wat warmte in bed. En nu? Niks nu. Jij gaat gewoon naar huis. En krijg ik dan niks? Je bent toch geen hoer? Ik heb me helemaal aan je gegeven. Je mocht het doen zonder condoom en nu krijg ik stank voor dank? Ondankbare snertvent! Zo mooi ben je nou ook weer niet! Ohhh, klotehommel. Hoe durf je! Als je niet uitkijkt loop ik straks rechtstreeks naar het politiebureau! Gaan we nou dreigen. Hoer die je bent! Ik heb geen geld. Ik heb zelfs niets te vreten. Maar je hebt wel iets wat je met mij zou kunnen delen lieverd. Huh? Iets wat de wereld een stukje mooier maakt! Wat ben je toch ook een duiveltje! Ahh toe nou. Als ik iets heb dan deel ik het ook. Je kent me toch. Niets in het leven is gratis. Kom nog even tegen me aanliggen. Alsjeblieft.. Waarom moet het nou altijd zo gaan? Hij slaakt een diepe zucht. Zij slaat haar been over hem heen en rijkt naar het kleine pakketje op het nachtkastje. De buit is binnen.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Françoise van Vugt welkom op dit forum, ik lees je voor het eerst. Begrijp ik je goed dat je twee maal dezelfde dialoog onder elkaar geplaatst hebt? je dialoog is duidelijk. Je schrijft de regels die een persson uitspreekt bij elkaar, de witregels ertussen leest voor mij niet zo prettig. Ik heb het gevoel dat er steeds een bepaalde tijd verstrijkt en dat bedoel je als schrijver niet, heb ik het gevoel. Als je een spreekzin begint, open je met een leesteken ' en als die persoon stopt, eindig je ook weer met een leesteken ' Veel succes en plezier met schrijven. Fijne avond.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum! Ik weet niet precies wat er nou aan de hand is. Het ene moment lijkt het alsof ze elkaar pas net hebben ontmoet, maar het andere moet lijkt het alsof ze elkaar al jaren kennen. 'Jij kwam naar mij toe' impliceert dat ze elkaar pas net hebben ontmoet, maar 'Waarom moet het nou altijd zo gaan' impliceert dat ze elkaar al langer kennen. Welke van de twee is het nu precies? Verder: normaal is de opmaak van een dialoog als volgt: 'Wat wil je nou van me?' 'Ik heb geen idee!' 'Wat bedoel je, je hebt geen idee? Jij kwam naar mij toe! Er moet toch een reden zijn?' 'Het is toeval.' 'Toeval?' 'Ja.' 'Dus jij liep toevallig langs, zag mij en dacht die pak ik?' 'Ja, dat is het ongeveer wel.' Graag gelezen!