Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zomertijd

ZOMERTIJD 

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, zou het kunnen dat je dit stukje in de verkeerde rubriek onderbracht? Deze week is het de bedoeling dat er een verhaal geschreven wordt over twee Ufo's die boven een bos hangen met in de achtergrond een grote volle maan.

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bruno, geen idee, hierboven stond Zomertijd dus ik ga er vanuit dat het goed staat? anders hoor ik graag waar ik het kan aanpassen. Vr.gr, A.

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je schrijft "hierboven stond Zomertijd", wat bedoel je dan met "hierboven"? De rubriek waarin je je stukje plaatste heet "Wekelijkse schrijfopdracht": https://schrijvenonline.org/forum/themaforums/wek… En de opdracht van deze week heeft nummer 231: https://schrijvenonline.org/forum/themaforums/wek… Er is ooit een opdracht "Zomertijd" geweest, maar die dateert van april 2015.

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh haha ik had gezocht in de site op schrijversopdracht en zag toen Zomertijd staan, heb daar iets op geschreven en op de desbetreffende pagina de link aangeklikt om te uploaden. Ik ga er dan vanuit dat deze link op de Zomertijd schrijfopdracht pagina ook de juiste link voor het plaatsen is. Als je wil, haal ik het weg, maar dan moet je even uitleggen hoe ik dat doen want ik kan het niet vinden...;-( Alvast bedankt.

Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je wil, haal ik het weg, maar dan moet je even uitleggen hoe ik dat doen want ik kan het niet vinden...;-( Alvast bedankt.
Dat is niet nodig, hoor. Ik wou het gewoon melden voor het geval je je zou afvragen waarom er geen enkele coach op reageert. Voor het geval je hier nieuw bent: de coach die de opdracht opstelt, volgt een week lang alle inzendingen die gemarkeerd zijn met het nummer van de opdracht. Bij voorbeeld: momenteel zal je veel tekstjes met #231 in de hoofding zien verschijnen. Zo weet de coach, deze week Lizette van Geene, welke stukjes ze moet lezen en beoordelen. Dat is meteen een tip voor je volgende inzendingen: zet dat nummer voor de titel van je verhaal. Hope this helps, Bruno