Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#222 - Een zin ...

Vanmiddag besloten, vaarwel mijn lief en ze bestelde die langgekoesterde verre reis. -.-.-.- De oorspronkelijke zin luidde: Vanmiddag besloten; vaarwel.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Peter, … aanvankelijk dacht ik dat een ieder dat maar voor zichzelf moest uitmaken. Je hebt gelijk en ik zal de zin aanpassen. Dankjewel.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"vaarwel mijn lief" is eigenlijk een gedachte van de hp. De zin wringt daardoor een beetje. 'Vanmiddag besloten' zou je zelfs nog weg kunnen laten.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Met een glimlach liep ze het uitvaartcentrum uit en ging de lang langgekoesterde verre reis boeken. Sorry.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Riny, Bestel je een reis? Ik denk eerder boeken. Past ook goed in een zin en in een verhaal.
Met boeken kun je ook fijn reizen, Levina, dat is waar. Ik werd 's morgens wakker met de zin: Vanmiddag besloten; vaarwel. Ik vond die 2x "va" al leuk klinken Had bij nader inzien wel even kunnen wachten. Dank voor je reactie..

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
"vaarwel mijn lief" is eigenlijk een gedachte van de hp. De zin wringt daardoor een beetje. 'Vanmiddag besloten' zou je zelfs nog weg kunnen laten.
Ostinato, … je hebt gelijk. Ik heb 'm een beetje te snel gepost. Misschien komt er nog wel een ander. Dank voor je reactie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Met een glimlach liep ze het uitvaartcentrum uit en ging de lang langgekoesterde verre reis boeken. Sorry.
Hallo Tja, … ja, dat is de klap op de vuurpijl. Ik ga ook nog even piekeren. Dank voor je klinkende reactie. :D

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Riny, Bestel je een reis? Ik denk eerder boeken. Past ook goed in een zin en in een verhaal.
Met boeken kun je ook fijn reizen, Levina, dat is waar. Ik werd 's morgens wakker met de zin: Vanmiddag besloten; vaarwel. Ik vond die 2x "va" al leuk klinken Had bij nader inzien wel even kunnen wachten. Dank voor je reactie..
Ha Riny, Nee, ik bedoel dus een reis boeken in plaats van een reis bestellen. Ja, ik vind die 'Vanmiddag besloten, vaarwel' geweldig. Dan ga ik mij afvragen wat er zoal gebeurd is.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een zin waar op doorgepuzzeld kan worden. :-) Bijv.: Amper twee uur nadat hij aan zijn laatste reis begonnen was, had zij online de vlucht naar een nieuw leven geboekt. ;-)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Levina, … wat kan een mens toch raar denken, hè. Natuurlijk boek je een reis. : :!: :nod: :nod: : :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi geschreven, Riny. Eindelijk komt het ervan...
Haha, .. zal het ooit ook nog eens wat worden? ;) Dank voor je hoopgevende reactie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Een zin waar op doorgepuzzeld kan worden. :-) Bijv.: Amper twee uur nadat hij aan zijn laatste reis begonnen was, had zij online de vlucht naar een nieuw leven geboekt. ;-)
Hadeke, … je bent een echte woordkunstenaar. Prachtig :nod: :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stiekem ben ik meer fan van de eerste, korte versie: 'Vanmiddag besloten; vaarwel.' Hoewel het korter is, kun je er als lezer meer kanten mee op. Iedereen zal er zijn eigen ervaringen in lezen en zijn eigen fantasie erop loslaten. 'Vaarwel' kan slaan op het verlaten van een liefde, maar het kan ook zijn dat de HP het leven vaarwel zegt. Graag gelezen!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, Goed bedacht! Haar geduld werd op de proef gesteld...
Hoi Anke, … ja, dat is gebleken. Het is wel zo, dat je hier alle kanten mee op kunt. De een vindt dat prettiger dan de ander. Dank voor je reageren. :nod:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Stiekem ben ik meer fan van de eerste, korte versie: 'Vanmiddag besloten; vaarwel.' Hoewel het korter is, kun je er als lezer meer kanten mee op. Iedereen zal er zijn eigen ervaringen in lezen en zijn eigen fantasie erop loslaten. 'Vaarwel' kan slaan op het verlaten van een liefde, maar het kan ook zijn dat de HP het leven vaarwel zegt. Graag gelezen!
Hallo Mike, … dankjewel, jouw reactie doet me goed. Dat was inderdaad zo bedoeld. Ik vind het nog steeds moeilijk om van een herinnering een verhaal te maken. Ik ga gewoon door met proberen.