Lid sinds

5 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#213 Bar fight

We zitten aan de bar waar we elke vrijdag zitten. Jij drinkt een glas Cola zoals elke vrijdag. Ik hou het dit keer bij een glas water,niet zoals elke vrijdag. Normaal neem ik gin, maar dat leek me dit keer geen goed plan. En dat weet je,daarom keek je me 10 minuten geleden ook verbaasd aan toen ik mijn bestelling doorgaf. 'Wat is er?' Je ogen verraadde dat je het zaakje niet vertrouwde. 'Niets' had ik gegromd. Je kwikkelde ongemakkelijk op de barkruk. We zwegen. we zwijgen nog steeds terwijl we aan ons glas aan het nippen zijn. 'Ben je boos vanwege vanmorgen?' je bijt nerveus op je lip. Ik haat dat nerveuze trekje van je omdat het onwijs sexy is. Ik zou boos moeten zijn maar jij moet me weer eens zwak maken. Dat doe je altijd, je bent zo sexy,mooi,lief,grappig,..je bent perfect. Stop met perfect zijn. Zo kan ik niet boos op je zijn als je eens iets doet wat niet perfect is. Wat je bent niet perfect. Je bent verre van perfect. 'Ja' ik probeer kwaad te klinken maar ik kan je sexy blik niet weerstaan. 'Je weet dat je niet boos op me kan zijn.' ze kijkt me uitdagend aan. Ik adem in en uit. 'Herpak je Sas!' brul ik tegen mezelf in mijn hoofd. 'Ik ben veel te sexy' ze geeft me een lucht kusje. 'Stop' ik slaag hard op de bar, de glazen vliegen een beetje omhoog. Marijke kijkt me geschrokken aan. Nu verschiet je van mij hé' ik ben het inhouden zat,ik ben het verbergen zat en plots laat ik me gaan. 'Je doet nu stoer en sexy maar eigenlijk ben je een nul!' 'Sas' mompelt ze verbaasd. 'Niets te Sassen hou je kop' ik klop nog eens hard op de bar. 'Maar' Ze kan haar zin niet afmaken want ik snoer haar de mond. 'Waarom doe je hier stoer? Dan kon je het daarstraks toch ook?' ik voel hoe mijn wangen zich rood kleuren. 'Sas ik kon het niet sorry en hou eens op iedereen staart' zij zag net als ik ook rood. Enkel was het bij haar van schaamte en bij mij van woede. 'Wees geen bange kat en doe het!' ik sta bruut op waardoor de barkruk omvalt. Het maakt een verschrikkelijk geluid. 'Sas stop' 'Ik wil gewoon dat je eerlijk tegen hun bent' de tranen stonden in mijn ogen van woede,maar ook van verdriet. 'laat ook maar je snapt er niets van Saskia' ze staat op en verdwijnt. '