#209 - Jij en ik
Hallo jij. Je ziet er moe uit, maar jouw ogen stralen. Lachrimpels verdringen zorgenrimpels. Jouw leven heeft duidelijk een nieuwe wending gekregen. Een nieuw doel. Zie ik je nu blozen? Vertel! Of nee wacht, ik zoek het wel uit.
Liefde, jij hebt een nieuwe liefde gevonden. Vóór de liefde was het zwaar, dat moet je toegeven, maar het was een leerschool. Je weet nu dat je niet hulpeloos bent. Je weet op wie je kan rekenen, in de eerste plaats op jezelf.
En plots, totaal onverwacht, kwam die prins op zijn witte paard. Jouw leven veranderde drastisch, je bent niet meer alleen, moét niks meer alleen. Je bent helemaal jezelf nu, geen façade. Jouw ogen zien de wereld in duizend kleuren, je geniet intens van elk moment. Je trekt je minder aan van wat anderen denken, je leeft je eigen leven, met liefde voor de mensen rondom jou. Je hebt geleerd jezelf meer op de voorgrond te plaatsen, want je bent méér dan gewoon iemand. Jij bent jij. Je hebt maar één leven. Leef het verder zoals je bezig bent, elke seconde is het waard. Moeilijke momenten geven je kracht, fijne momenten zullen je energie geven. Je hebt dromen, maak ze waar en lééf.
Als ik dit lees ruik ik rozen
Joke: heeft die prins sterke
Joke, tijd niet meer jou
Stella, bedankt voor je
Een mooie speech tegen
Prinsen op witte paarden. Die
Fatastisch voor jou, dat je
Joke, … dank voor deze
Karinska, jammer genoeg is
Heel fijn Joke, koester die