Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#209 - Jij en ik

Hallo jij. Je ziet er moe uit, maar jouw ogen stralen. Lachrimpels verdringen zorgenrimpels. Jouw leven heeft duidelijk een nieuwe wending gekregen. Een nieuw doel. Zie ik je nu blozen? Vertel! Of nee wacht, ik zoek het wel uit. Liefde, jij hebt een nieuwe liefde gevonden. Vóór de liefde was het zwaar, dat moet je toegeven, maar het was een leerschool. Je weet nu dat je niet hulpeloos bent. Je weet op wie je kan rekenen, in de eerste plaats op jezelf. En plots, totaal onverwacht, kwam die prins op zijn witte paard. Jouw leven veranderde drastisch, je bent niet meer alleen, moét niks meer alleen. Je bent helemaal jezelf nu, geen façade. Jouw ogen zien de wereld in duizend kleuren, je geniet intens van elk moment. Je trekt je minder aan van wat anderen denken, je leeft je eigen leven, met liefde voor de mensen rondom jou. Je hebt geleerd jezelf meer op de voorgrond te plaatsen, want je bent méér dan gewoon iemand. Jij bent jij. Je hebt maar één leven. Leef het verder zoals je bezig bent, elke seconde is het waard. Moeilijke momenten geven je kracht, fijne momenten zullen je energie geven. Je hebt dromen, maak ze waar en lééf.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joke: heeft die prins sterke armen? Hij gaat je vast over de drempel dragen. Geniet van het moment, van zulke komen er niet veel voorbij, hun waarde kan lang gedijen met de juiste zorg (bah wat een versleten wijsheid, maar ik bedoel het goed)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Joke, tijd niet meer jou gelezen, nu weer wel. Wat een mooie wending beschrijf je. Mooie dingen zijn om te genieten, ook al wordt het straks weer anders misschien. Dan kan je nog nagenieten. PeterFD mag ik reageren op jou: prachtig gezegd: je bedoelt het goed. Fijn weekend.

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stella, bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat mijn woorden een geur kunnen oproepen. :) PeterFD, Mijn prins heeft hele sterke armen en draagt me vaak rond, gewoon omdat het kan. En ik geniet inderdaad van elk moment. ;-) mw.Marie, na een moeilijke tijd weer ophooggekropen en eindelijk weer tijd en rust gevonden om te schrijven. Bedankt voor je commentaar.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een mooie speech tegen jezelf. Nog heel veel plezier, samen met je prins (heeft hij nog een leuke broer? ;) )

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Joke, … dank voor deze inzending. Er zit een prachtige les voor iedereen in; met of zonder prins op het witte paard..

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Karinska, jammer genoeg is hij uniek. En ik hou hem liefst zelf. ;-) Tilma, dat dacht ik ook tot een aantal maanden terug. Jules, bedankt! Riny, het is een les die inderdaad voor iedereen kan zijn, ik heb ze op de harde manier geleerd, maar ik ben er enkel maar sterker van geworden.