Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht 208 - robots en passiebloem

In de situatie waar ik me nu bevind, zou ik graag een robot aan mijn zij zien. Een welgekomen gezelschapsheer die mijn eenzaamheid en angsten met me zou kunnen delen. Gewoon naast mij zitten en zijn ijzeren vingers voorzichtig om mijn hand leggen als teken van troost en medeleven. Misschien een geprogrammeerd geneurie voortbrengend om mij in slaap te laten vallen. Als dank geef ik hem een twijg van de rijkelijk bloeiende passiebloem die de tuinmuur bezwangerd met zijn zoete geur. Meer heb ik momenteel niet te bieden. Hopelijk kan hij mijn gebaar waarderen; de zoete geur opsnuiven zal ik hem leren. Als hij dat wil en kan. Misschien kan ik hem ook de prachtige paarse kleur laten zien en hem alle kleuren van de wondermooie regenboog leren kennen. Deze droomrobot zal wel een droom blijven. Men maakt robots om 's mensen arbeid te verlichten. Niet om menselijk te zijn. Jammer, want zo'n robot zou zoveel goed kunnen doen in dit tranendal. Maar blijven dromen en fantaseren erover dat mag een mens toch wel doen, hè!

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Marijcke, Goed je ook hier weer te zien. Dat je mooiste droom maar mag uitkomen. Wil je opdracht 248 aanpassen in #208? Jij leeft al ver vooruit, ha ha.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marijcke, … wat fijn je weer te ontmoeten en dan nog wel met zo'n opdracht. Jouw verhaal is bijzonder, een verwachtingsvolle. Jij geeft hem wat je geven kan; je zegt het met bloemen! Heel mooi. :nod: :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Levina, Dankjewel voor je begroeting en je mooie wensgedachten voor me. Ik ben ook blij jullie weer te ontmoeten, maar moet nog wel voorzichtig omspringen met mijn energie. Verwacht niet te veel actie mijnerzijds. :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Connie, Ik ben blij je hier te mogen begroeten. Het kost inderdaad ook mij energie om te schrijven, maar het begin is gemaakt. Mooi dat je geraakt was door de inzending van de robot. Herkenningspunten zullen er zeker zijn. :o We gaan samen op weg naar betere dagen, hè?!