Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 poëtisch erotisch

In jouw ogen zie en voel ik mij weer die vrije vrouw, de geilheid die jij in mij aanwakkert Bijna verdwaal ik in je ogen ik kijk één keer teveel De magie van binnen stroomt bijna over De twinkeling in je ogen je lichaam zo aantrekkelijk dichtbij Het voelt alsof ik aangetrokken word door een riem om mijn heupen Bijna verlies ik mijn evenwicht maar, niet mijn hunkering naar jou Ik zie je twijfelen zet een stap naar voren twijfels vliegen uit ons lichaam Ik geef me over aan je verrukkelijke geur je ruwe handen, je stevige schouders Ik geef me over aan die heerlijke lippen je zacht bewegende tong, het strelen Neem me alsjeblieft voordat een moment van spijt bij ons naar boven borrelt Blijf me aanraken tot onze plicht weer roept Alsof jij mijn gedachtes kan horen Tijdens het hevige zoenen worden mijn kleren uitgetrokken Op het ritme van mijn hart beweeg jij zachtjes op mij neer Kreunend van genot vergeten wij de wereld om ons heen Nog één fijne stoot nog één keer gehijg in mijn oor nog één heerlijke zoen Voordat wij naar onze geliefdes vertrekken

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hier wordt flink gehunkerd. Mooi naar het slot toegeschreven. Ik vind het wel een gedicht dat een eigen titel verdient.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei - die alles zeggende laatste zin :eek: Goed geschreven en mooi erotische poëzie. Een eigen titel is het idd zeker waard. :thumbsup:

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier wordt flink gehunkerd. Mooi naar het slot toegeschreven. Ik vind het wel een gedicht dat een eigen titel verdient.
Bedankt hoor! Leuk om te lezen :)

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oei - die alles zeggende laatste zin :eek: Goed geschreven en mooi erotische poëzie. Een eigen titel is het idd zeker waard. :thumbsup:
Haha! Bedankt voor je reactie! :D