Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 - One night stand

Ik heb een tweede verhaal geplaatst, ik had namelijk de opdracht niet goed gelezen. Ik zag later dat het ongeveer 300 woorden moesten zijn. Hij ziet hij denkt, jaagt zijn fantasieën na. In mijn fantasie neem ik je mee In mijn fantasie kleed jij je uit In mijn fantasie natte lippen In mijn fantasie liggen wij te wippen In mijn fantasie komen dromen uit Ik zie je staan wonder schoon Ik zie je staan en wil echt meer Ik zie je staan sensueel Ik zie je staan je lonkt naar mij Ik zie je staan ik ga ervoor In gedachten warm en heet In gedachten verlangen naar In gedachten zacht en zwoel In gedachten laten wij ons gaan In gedachten pak ik je overal Het is zover ik neem je Het is zover je bent op mij Het is zover je wind me op Het is zover hij staat rechtop Het is zover wij samen één Zij ziet zij fantaseert, gaat ongeremd haar verlangen na. In mijn fantasie neem je me mee In mijn fantasie zeg ik geen nee In mijn fantasie zijn er geen remmingen In mijn fantasie gaan we ritmisch op en neer In mijn fantasie laat ik me gaan Ik zie je staan ongelofelijk geil Ik zie je staan geef mij een dweil Ik zie je staan met je zwoele blik Ik zie je staan ik heb je door Ik zie je staan ik ga ervoor In gedachten word ik nat In gedachten ben ik bij jou In gedachten teder en intense In gedachten neem ik jou lid In gedachten diep Het is zover je nam me mee Het is zover wij met z’n twee Het is zover vulgaire verlangen Het is zover heel diep in mij Het is zover in extase

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Depengevoed: goed idee twee perspectieven de vorm alsof je een pakje uitpakt
haha dankje dat je het leuk vind, tenminste... pakjes zijn leuk toch? ;)