Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 - Poëtisch erotisch

Ja? JAAA! Kom, Ko’mmm, kom kom kom Kom maar dan Ja ja Ko’mmm Ko’mmmmmm, kom kom ko’mmmmmm Jaaaahhhh, jaja, jaaaaahhhhhhhh Ko’mmm Kom kom kom ko’mmmmmm Jah Jah jah jaaaaaaaaaaah Pffff Pffff pffff, pffff, pffffffff Jaah, Jah, jah, jah, jaaaaaaaaaaahhhh Pfff pfff pfff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff JAAAAAAAAAAAAAAAA’HHHHHHHHH Pfffffffffffffffff Pfff pfff Pfffffffffffffffffffffffffffffff Nog een keer?

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ans: jij dacht: de eerste poging niet erotisch? dan nog een keer. ik zal ze even meenemen in mijn erotische energie. Ik wed dat je in 1 minuut klaargekomen bent :)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het heeft wat van Jan Hanlo (Oote boe of Tjiep). Werkt wel poëtisch vind ik. Eigenlijk voelt voor mij de laatste ze té de-erotiserend. Te ontnuchterend.

Lid sinds

5 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#1 Beste Peter, Ik ga de weddenschap niet aan☺. Ik vond het een uitdaging om met zo min mogelijk woorden een zo duidelijk mogelijk beeld te scheppen. #2 Jazeker. Dank voor je reactie Riny. #3 Dank voor je reactie Hadeke. Ik wilde voor deze opdracht met zo weinig mogelijk woorden een zo maximaal mogelijk beeld scheppen en denk dat dat wel gelukt is. Hanlo was zeker in mijn gedachten. Voor de laatste zin werd ik geïnspireerd door de Teletubbies, een televisieserie voor jonge kinderen. Door deze zin te gebruiken verwijs ik indirect naar de seksschandalen in de Katholieke kerk.