Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#206 Buurman

En ineens begeer ik je. Wil ik met mijn vingers langs het randje van je shirt, mijn nagels als ankers in de huid eronder zetten en daar deinen op je hartslag. Alleen al de gedachte maakt me zachter, weker en gretig vouw ik mijn blik rond je spieren. Vreemd dat ik nooit eerder die volmaaktheid zag, die mijn lichaam nu doet zuchten. Ik zou bij je op schoot en mijn handen achter je broekriem willen schuiven; daar zoeken naar hongerend verlangen. Mijn lippen wijken en ik moet mijn blik neerslaan, want het kan niet anders dan dat je ziet hoe schaamteloos gewillig ik wil zijn. En dat je slechts je arm hoeft uit te strekken. Ik denk aan dat we niet naar boven hoeven, want de tafel kan ons bed zijn en ik de spijzen. En je mag me met je handen eten. Wees gulzig asjeblieft, want mijn borsten, mijn buik, mijn heupen en hun ritme; alles is voor jou. En dan zie ik hoe we zweten en hoe alles pulseert en ik je naam fluister. Misschien schreeuw je van genot en bijt ik in je schouder. Maar we zijn beschaafde mensen, dus drink jij je koffie en ik mijn begeerte. Het is zo heet dat ik mijn tong verbrand.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Chantal (en de rest, maar vlgs mij ben je Chantal :) ) Wat een fraai stukje. Leuke setting en keuze qua personages. Mooie beeldspraak en lekker geschreven. Erotisch? Ja. Ik zeg: missie van de opdracht zeker geslaagd :thumbsup: (Ik wil ook wel zo'n buurman, die dit losmaakt...)

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Chantal (ik ga er ook maar vanuit dat je Chantal bent, sorry als dat niet zo is :)) zo mooi als jij schrijft! Laatste alinea vind ik heel sterk en het hele idee verdraaid goed gevonden. Graag gelezen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Karinska, dankjewel voor je fijne reactie! En zo'n buurman zou zeker niet gek zijn ;)! John, dank voor het lezen. Ik ben blij dat je het leuk vond! Meiga, wat een mooi compiment en een goed begin van mijn dag! En ik ben inderdaad gewoon Chantal. Die rare gebruikersnaam van mij blijkt maar niet te veranderen. :)

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Chantal, Je bezorgt mij zo een lekker ontbijt. Wat een verrukkelijke buurman moet jij hebben. Een paar heerlijke zinnen. Nee, het hele verhaal is om op te vreten.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Chantall: of zullen we Edwin er maar bij houden, gezien die buurman? Zo fraai heb ik het nog niet verwoord gezien. Het begon al met die nagels in zijn huid, ik kon het niet meer loslaten.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik val voor de eerste zin. Meteen in de situatie getrokken. En dan al kronkelend naar het ontnuchterende eind van het realiteitsbesef. Treffend

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy: jij vindt dit zinderend, zeker, voor jou is dit erotiek, voor mij ook als ik dit van Chantal lees gaat het stukken verder dan mijn verhaal, moeilijk hoor ik zal alles van deze opdracht nog eens lezen, ter leringe ende vermaak Chantal, sorry dat ik me even tot Nancy richt

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die laatste zin vind ik echt geweldig gevonden. Er zit een lekker ritme in het verhaal, waardoor het poëtische zeker tot uiting komt. ‘Bijt ik in je schouders’ zou ik ‘schouder’ van maken. Je hebt een mond en de beeldspraak die het met meervoud oproept is wat gek ;) (ik zie haar hoofd als een razende van de ene schouder naar de andere gaan, haha).

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Peter, ( ook sorry Chantal) mijn opmerking bij jouw bijdrage is niet gericht op ‘hoe ver het gaat’ qua erotiek maar over het feit dat bij jou over (de gedachte aan )seks met een oom/ familie gaat. Als er bij jou ‘buurman’ stond had ik niets over gezegd.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nancy, dankjewel voor je reactie! Blij dat de erotische lading goed overkomt! Het blijft altijd lastig om de juiste toon te vinden. En Peter en Nancy; geen probleem hoor! Blijft altijd gezellig als jullie langskomen! :) Stefanie, jij ook bedankt voor het lezen en je tip! Je hebt helemaal gelijk; ik heb het aangepast!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de minidiscussie over de oom. De oom is familie en staat onder familiale controle. Ik heb bewust niet voor de buurman gekozen.