Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

202 zintuigen Geur

Die geur! Waar ken ik die van? Zo vertrouwd en tegelijkertijd zo onbekend. Hoe komt het eigenlijk dat ik lig? En waar lig ik? Ik ga voorzichtig zitten en kijk om me heen. Waarom is het zo donker? En wat is er met mijn hoofd … wat voelt dat raar; het lijkt wel een ..., een…, verrek … ik heb een helm op. Van dichtbij hoor ik gekabbel. Ik buig me richting het geluid en steek mijn hand uit. Ik voel lauwwarm vocht. Water misschien? Ik heb geen idee. Ineens drijft er iets tegen mijn hand; het ding heeft een onregelmatig oppervlak en is makkelijk in te drukken. Ik pak het op, breng het naar mijn neus en ruik eraan: het is die geur, alleen sterker. Ach, maar natuurlijk! Ik glimlach, nu weet ik weer waar ik ben! Na mijn lunch ben ik gaan liggen om een uiltje te knappen; ik ben gewoon op mijn werk. Met een armzwaai gooi ik het ding terug in het water, een plons en dan is het weer stil. Ik veeg mijn handen af aan mijn overall, knip het licht van mijn helm aan en sta op. Zo, nu nog even de laatste twee rioleringen inspecteren en dan snel naar de lekkere välipalojen!