#202 Zintuigen

Ze voelt haar wimpers ergens tegen aan duwen, ze stokten. Haar zware oogleden plakken aan elkaar. Voorzichtig probeert ze door de kleine opening te kijken. Er is niks. Concentreren! Nog een keer! Knipperen! Het lukt niet, haar lenzen zijn uitgedroogd. Zou ze daarom niks zien? Een adem duwt zich langs de zijkant van haar neus. Is ze niet alleen? Geen geluid. Alsof ze in een hand ademt, voelt ze de adem terug in haar neus. Ze proeft de geur, zuur als karnemelk. Ze zou haar tanden moeten poetsen. Ze voelt voorzichtig de centimeters om haar lichaam heen. Er drukte iets op haar gezicht lag ze met haar gezicht in het kussen? Nee de achterkant van haar hoofd voelt zwaar. Haar schouders liggen ergens op dus er ligt iets op haar. Ze beweegt haar wangen ze hoort iets omhoog kruipen krakend als een schoon laken. Het is niet koud, toch kruipen de rillingen door haar haren richting haar kruin krijgt ze kippenvel. Waar is ze? Haar adem is droog haar mond vol droge slijm. Roken deed ze toch niet meer? Van achter uit haar keel komt een geluid.

Hallo Marrielle en welkom hier. Wat zijn er veel nieuwe leden bij gekomen. Je verhaal is erg zintuiglijk al begrijp ik als lezer niet wat er met je HP gebeurt. Zij weet het blijkbaar niet, maar ik weet het ook niet. Ik dacht eerst aan een narcose. In ieder geval een ziekenhuis?
18 juli 2018 - 15:44

Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Marielle, Welkom en wat een mysterieus stukje. Ik mag dit wel. Ik begrijp stokten niet. Ineens verleden tijd of bedoel je iets anders? En ik mis her en der een komma.
Bedankt voor je feedback! Kan ik mee verder! Hartelijke groet
16 augustus 2018 - 13:41

Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Marrielle en welkom hier. Wat zijn er veel nieuwe leden bij gekomen. Je verhaal is erg zintuiglijk al begrijp ik als lezer niet wat er met je HP gebeurt. Zij weet het blijkbaar niet, maar ik weet het ook niet. Ik dacht eerst aan een narcose. In ieder geval een ziekenhuis?
Bedankt je mag er natuurlijk alles bij bedenken
16 augustus 2018 - 13:42