Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfopdracht #200 - Sterke mannen

Staal. Eindelijk sterk en stoer, met woeste kameraden, Samen bouwen, beuken, lossen, laden Ver boven de straat, onbereikbaar voor vaders en hun trutten. Die alsmaar zeuren dat je je talenten moet benutten. In mijn wereld geen muffe boeken, schoolse praat en veel gebaal Mijn wereld is de wind, mijn makkers en het staal van pijpen, planken, balancerend in de lucht Nee vader, jouw gezeur, niet minder dan een klucht van oude mannen slappe spieren, betweterig gezwets, Wat weet jij van de echte wereld, ver boven je ouderlijk geklets.

Lid sinds

6 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk. Ik struikel een heel klein beetje over 'hun trutten', vraag me af of je dat woord daar niet hebt gezet louter om het te laten rijmen met benutten, maar voor de rest: goed gedaan. Je roept sterke beelden op.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Zeevink, Leuk weer even terug naar eerdere leuke opdracht. Ik had hetzelfde als Meiga in reactie #1 en had dit al eerder getikt. Maar niet op bewaren gedrukt.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeevink: je stoere mannen komen gelukkig nog even langs met stoere praat, leuk gedaan voor mij heeft trutten wel degelijk een functie, het plaatst de vaders met hun gezeur in de sofa naast hun echtgenotes tegenover de stoere binken op de steiger

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Zeevink, Ik geloof niet, dat ik jou hier eerder zag en las. Dus welkom. Leuke komische noot hoor ik hier in en mooie beelden schets je. Hopelijk lees ik je inzendingen voor #201 en #202 ook t.z.t.

Lid sinds

5 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Peter, Levina en Edith, dank voor jullie reacties! Ik ben inderdaad nieuw hier. Kort geleden ontdekte ik deze site. Enorm stimulerend! Graag tot een volgende keer.