Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#202 Gekriebel

Ik word wakker en voel zacht gekriebel onder mijn shirt. Is dat een mier of een rups? Ineens schiet me te binnen dat ik in het bos door een man werd achtervolgd. Ik rende weg en heb me onder een grote struik verstopt. Kennelijk heb ik lang geslapen want het is pikdonker. Op het moment dat ik mijn shirt omhoog doe om het kriebelbeest te verwijderen, geef ik een gil. Het is geen beest maar een hand. 'Rustig maar meisje,' zegt een mannenstem geruststellend. 'Ik zag dat je achtervolgd werd en ben naast je gaan liggen om je tegen je belager te beschermen. Ga maar lekker verder slapen.' Ik draai me om en nestel me in zijn armen.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Na 'ik word wakker en ...' zette ik me ertoe aan om verder te lezen. De tweede zin was ook even een hobbel maar wat ben ik blij dat ik doorlas. Het plot is geweldig, heerlijk surrealistisch.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Soms ben ik lang van stof en soms heel kort. Het spijt me dat ik je teleurgesteld heb, Peter. (Janko, kun je de volgende keer je opdracht bij de wekelijkse schrijfopdracht plaatsen? Nu moest ik weer zoeken.)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, die rups zag ik niet aankomen! De hp heeft wel ijzeren zenuwen. Eerst tijdens een achtervolging in slaap vallen en zich daarna nog even lekker in de armen van de achtervolger nestelen. En verder slapen. Er zijn mensen die om minder wakker liggen. ;)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beschermen tegen slechte mannen, Doe. Ze zat nog in een slaaproes, Riny. Mensen kunnen heel vreemd reageren.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een verhaal met een dubbele bodem. Zowel een 'veilig/ beschermend' einde als vooral een heel onheilspellend einde. Ik hoop dat het goed afloopt met de HP, maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Ik denk dat het nog sterker wordt als je de man niet laat zeggen dat hij de achtervolger is, maar dat we wel 'merken' dat het meisje ditt dondersgoed in de gaten heeft.

Lid sinds

6 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dit kan nog alle kanten op. Mooi dat je dat einde open laat Tja. Wel zou ik dat zinnetje 'is dat een rups?' gewoon weghalen. Dan is het effect van de hand groter.

Lid sinds

6 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het een vermakelijk verhaal, maar vraag me af of iemand zich zo gemakkelijk zou nestelen in de armen van een wildvreemde beschermer. Zelfs niet in een roes van slaperigheid. Ze was tenslotte wakker genoeg om te gaan gillen?