Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#199 Settelen

‘Tuut tuut tuut tuut’ gaat er door zijn hoofd. ‘Settel je, settel je! Tuut tuut tuut tuut.’ Tinnitus, dacht hij. Nageslacht heeft hij niet. Zijn eens zo wilde haren kleuren grijs. Settelen is nu wél een goed idee. Vinex vindt hij niks, maar deze, deze is helemaal van hout. Duurzaam, zelfvoorzienend en ver genoeg bij zijn kwelgeesten vandaan. Nu zou hij de waterpomptang en de combinatietang die hij ooit in Willem Bevers hol stopte goed kunnen gebruiken. Het achtuurjournaal toont de met een verborgen camera opgenomen beelden van Bor de Wolf die zijn poot zet onder een huurcontract.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Humor. Erg veel leuke kwinkslagen. Ook ik heb even met Bor de Wolf gespeeld. Zonder dit te hebben gelezen voor een andere invalshoek gekozen, weliswaar ook een fabel, maar of het in de krant komt?

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ PeterFD: Ik heb nog niet alle verhalen gelezen, maar het verbaast me niet als ik Bor hier nog tegenkom. @ Levina Levja: Jouw verhaal heb ik net gelezen en ik heb dat ook gefeedbackt met 'humor en kwinkslagen', grappig ... Dit verhaaltje schreef ik een maand geleden voor de UKV-facebookgroep, het was toen actueel. Ik plaatste er een foto bij van de wolf die gesignaleerd was en inderdaad het journaal haalde. @ Chantal: Welnee, daar heeft ze het veel te druk voor.