Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#199- Schaduw-vervolg Sumarlioi

Een luide knal. Er fluit iets langs mijn oor. Waar naartoe? Waar naartoe? Wanhopig kijk ik om me heen. 'Broeder, psst,' klinkt het plots. 'Hierheen.' De stem komt uit een van de bomen. Een zwartgrijs hoofd verschijnt.'Klim erin, vlug.' Onhandig klauter ik naar boven. Onder mij stuift de tweebener voorbij. Pfieuw, dat was op het nippertje. 'Nieuw in de buurt?' Een gespierde, goed doorvoede soortgenoot monstert mijn haveloze uiterlijk. 'Ja...jawel,' zeg ik hijgend. Ik ga onderdanig liggen, keer me op mijn zij. 'Stop met die onzin,dadelijk val je nog naar beneden.Hoe heet je?' 'Sumarlioi,' zeg ik, 'Sumarlioi van de Zuidtroep.' 'Welkom Sumarlioi.' Mijn redder buigt het hoofd. 'Ik ben Schaduw, leider van de clan.' Mijn mond valt open. 'Zijn er dan nog?' piep ik. Hij grijnst.'Natuurlijk.' 'Maar, maar hoe doen jullie dat? Met die afgrijselijke tweebeners? Ze zijn overal.' 'De tweebeners denken dat ze overal zijn,' zegt hij. 'Maar ze zijn het niet. Ze denken ook dat ze alles over ons weten,' hij lacht smalend, 'maar ze hebben geen idee, Sumarlioi, niet het minste.'

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Melga: geweldig perspectief wolven die in bomen klimmen: te gek sterk dualistisch einde