Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#198 De pantalon

Ik had een donkergroene broek online besteld. Altijd handig voor een feestje, vond ik. Een maand later was er een feestje. Ik trok mijn nieuwe broek aan en merkte tot mijn ontsteltenis dat ik een veel te grote maat had gekocht. Waarom was ik ook zo stom geweest om die broek niet meteen te passen? Nu was het te laat om die terug te sturen. Ik doe hem gewoon aan, dacht ik. In ieder geval kleurde die goed bij mijn gele blouse. Toen we in de achtertuin van onze vrienden waren, waar het feestje plaatsvond, ging ik staan en zei met bravoure: 'Ik heb per ongeluk een tweepersoonsbroek gekocht. Is er iemand die deze pantalon met mij wil delen?' Binnen een minuut stond er een rij mannen voor me. Mijn man rende gegeneerd weg.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mijn man vlucht inderdaad voor mij. Ik dacht dat ik er maar weer eens een idioot stukje tussen moest gooien.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Tja, ... je man op de vlucht en jij hebt nu de mannen voor het uitzoeken. Wat ben je toch een leukerd; wat een leuk verhaal. :lol:

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik vreesde dat het te idioot was om het hier te plaatsen. Gelukkig begrijpen jullie mijn humor. Ik ben toch maar bij mijn man gebleven, Riny. Ik heb geen zin in gedoe.