Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#196 Balans

Ik noem hem Jan, de man die een kruis op zijn vinger laat balanceren. Het beeld maakt duidelijk dat hij twijfelt. Als ik ergens over aarzel doe ik dat ook, want het is zowel geestelijk als lichamelijk moeilijk om balans te vinden. Ik gebruik dan wel geen kruis, maar een bezem. Het principe is hetzelfde. Valt de bezem naar links, dan moet ik het niet doen, valt hij naar rechts, dan moet ik het ook niet doen. Van tevoren maak ik een afspraak met mezelf. Als ik de bezem tien seconden rechtop kan houden, reageer ik op de wekelijkse schrijfopdracht, zo niet dan kun je van mij niets lezen.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: wat een geweldig ‘typisch Tja’ stukje. Droog en humoristisch. Heel blij dat je de bezem deze week in de lucht hield.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laat ik nou net een nieuwe bezem hebben gekocht - er valt zoveel uit de bomen, het erf ligt bezaaid heerlijk laconiek stukje, zoals gezegd typisch Tja

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stella: hoe kom je aan zo'n plaatje
Ik kwam het jaren geleden ergens tegen op internet. Nu dacht ik er weer aan en zocht op 'bezemhoofd'.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hou het maar weg van Facebook, stel dat het een hype wordt, arme kinderen
:D :D :D (sorry Tja, we vervuilen je draad een beetje, maar hier moest ik óók even heel hard om lachen)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik zie het niet als vervuilen, Stella. Dat kan ik ook niet doen, want ik 'vervuil' heel veel draadjes. Ik vraag me ook af hoe sommige mensen aan leuke plaatjes komen. Je mag hier ook je leukste vakanties noemen of andere dingen. Ik probeer door mijn bijdragen aan de wekelijkse opdracht ook mensen te interesseren voor mijn boek dat over ongeveer een maand uitkomt. Reclame maken mag niet bij de recente reacties. Daarom hier maar. Sorry Marijcke.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, ... dank voor je inzending. Je hebt me heerlijk aan het lachen gemaakt, dat doet een mens goed.

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Mooi opgebouwd. Ik heb even met mijn tandenborstel geoefend. Ik doe niet met je mee. ;-) Mijn bankhanggenote keek even opzij, waar die glimlach vandaan kwam.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tja, Wat een heerlijke inzending Tja, laat die bezem maar vegen over de vloer van dit ernstig onderwerp. En over de opdrachten die nog hopelijk gaan volgen. Droge humor en balancerende kruis.. Je moet er maar op komen. Fijn dat je boek binnenkort uitkomt. Van mijn kant geen enkel bezwaar tegen wat sluikreclame. :o