Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 195 IJSKOUD

‘WHAAAAAA!!’ Ik gniffel. Iedere keer weer die reactie. Hoe flauw ook, als Esina telkens zo reageert kan ik de verleiding niet weerstaan. ‘Ton, káppen nou! Ik sta te vernikkelen, eikel!’ Even later loopt Esina rakelings langs mij naar de keuken, gewikkeld in een handdoek. Hmm, wat ruikt zij toch verrukkelijk! Na wat gerommel komt zij terug in de woonkamer, een fles wijn en twee glazen in haar hand. Zij kijkt me aan met die speciale blik, waar ik het altijd zo warm van krijg. Meteen heb ik spijt dat ik expres de hete kraan in de keuken heb aangezet toen zij stond te douchen. Zij zet de wijn en de glazen op de salontafel. Als ik wil inschenken, duwt zij mij terug op de bank: ‘First things first, schatje.’ Haar handdoek valt op de grond en Esina trekt mijn T-shirt omhoog, laat het nog over mijn hoofd zitten. Dan maakt zij mijn broekriem los en ritst mijn gulp open. ‘WHAAAAAA!!’ schreeuw ik op mijn beurt, als Esina een bak ijsklontjes in mijn boxer kiepert.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Boontje komt om zijn loontje, letterlijk en figuurlijk. Heerlijk verhaal om een zonnig weekend mee aan te vangen. Ik heb genoten. Dank je, Ton.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Leeghoofd, dankjewel voor je duimpje. Op je vraag heb ik twee antwoorden; 1. Het rommelen in de keuken is niet nader gespecificeerd, maar natuurlijk wordt gehint op de ijsklontjes die uit de vriezer worden gehaald, die Esina dan achter haar rug meeneemt de kamer in. Ton ziet alleen de andere hand, waarin wijn + glazen worden meegenomen. 2. In een fictief verhaal kan alles, de fantasie van de lezer krijgt hier ruimte voor zelfwerkzaamheid... :)

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet niet of Esina dit leuk vindt, maar ik zit in de kast door een spleet naar jullie te kijken en probeer mijn lachen in te houden. Vertel haar maar dat dat komt omdat je zo beeldend schrijft. Sorry!

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Heel leuk, en weer een "echte Ton". Fijn dat je weer een keer mee schrijft, ik miste je - en je vaak grappige bijdragen- al een beetje, afgelopen tijd :nod:

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marieke en Chantal, dankjewel! Heerlijk dat jullie dit verhaal ook heerlijk vonden...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marijcke, Dankjewel voor je fijne reactie. Inderdaad heerlijk, dat gniffelen! Het is anders dan een gulle schaterlach, maar voelt minstens zo fijn en is ook veel intiemer. Ik hoop je nog vaak te laten gniffelen en genieten van dit stel. En ook een beetje blozen, op zijn tijd; mag dat ook? :o

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bart, dankjewel. Ja dat lachen, wat moesten we als dat niet meer kon? Achteraf heeft HP (die toevallig ook Ton heet...) er hartelijk om gelachen. Maar wel nadat e.e.a. was bijgelegd.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi i-Kat, dankjewel, ook voor je link naar Philippe Geubels! Ik moet je bekennen, ik kende het boek van Goedele Liekens niet, maar ik denk niet dat ik dat ga aanschaffen. In plaats daarvan koop ik wel een ijsje :D