Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#194 Vlagmonoloog

Vandaag is het vast vier januari of elf maart of 1 november of dertien, tien of twee september, want dat zijn de dagen dat haar geliefden overleden en zij ze gedenkt in haar heden. Het zijn de dagen dat ze niet naar buiten gaat maar een kaars brandt en tegen haar doden praat. Halfstok hang ik voor haar raam, heel stil en luister naar de stem die binnen zingt: if it be your will.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
origineel om met data die alleen voor haar personen zijn aan te geven dat het er zovelen zijn die herinnerd moeten worden loopt mede daardoor als een trein

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
origineel om met data die alleen voor haar personen zijn aan te geven dat het er zovelen zijn die herinnerd moeten worden loopt mede daardoor als een trein
Dankjewel Peter! Ja ik heb dankbaar gebruikt gemaakt van de berg data en rijmende maanden ;-)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Cora, ... in een woord prachtig. Een vlag krijgt op deze manier, zoals jij schrijft, steeds meer betekenis. Diverse gevoelens van heel veel mensen.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cora, ... in een woord prachtig. Een vlag krijgt op deze manier, zoals jij schrijft, steeds meer betekenis. Diverse gevoelens van heel veel mensen.
Dankjewel Riny, fijn dat ik een universele snaar raak!

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Eenvoudigweg heel mooi. Prachtig ritme en geeft me veel, dank je wel. Fijne avond

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eenvoudigweg heel mooi. Prachtig ritme en geeft me veel, dank je wel. Fijne avond
Dankjewel mw. Marie, fijn om dat te lezen!

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Iedere dag kent vele data Cora, een bijzonder meelevende en zorgzame vlag die haar begrijpt en koestert. Ontroerend. Ik wil ook zo’n vlag. :{}